Nehéz kérdés...

Sziasztok!

A Vörös pöttyös rajongói oldalán valaki feltett egy olyan kérdést, amire nagyon-nagyon nehéz válaszolni. A kérdés a következő volt:
Ti milyen könyveket írnátok fel arra a listára, ha ez lenne a címe: A könyvek, amelyeket muszáj elolvasnod? :)
Nos, már régóta tudom, hogy nem vagyok jó a listák írásában, de az különös mód nehéz volt.
Hiszen felmerül a kérdés, hogy mi alapján döntsek? Hogy melyik könyvek voltak legnagyobb hatással az életemre, olyanok, amik valamilyen módon megváltoztatták azt? Vagy melyik szórakoztatott a legjobban? Vagy melyik az, amelyiket bárkinek bármikor merném ajánlani? Vagy melyik gondolkoztatott el a leginkább? Egyáltalán... Csak regényekről beszélünk?
Szóval, ez egy nagyon nehéz kérdés. Azt hiszem, reggel friss fejjel megpróbálom átgondolni. Abban biztos vagyok, hogy nem fog összejönni a 7-es lista, mert az kevés, de szerintem készítek egy listát azokról a könyvekről, amik valamiért (a fenti kérdések közül valamelyik okból) fontosak számomra. Nagyon sok van, szóval nem lesz könnyű menet, de azért megpróbálom. :)
Egy könyv van, ami mindegyik miatt felkerülne a listámra, tehát gyakorlatilag bérelt helye van az első helyen. Tipp?????? 
Várom hozzászólásokban, hogy nektek melyik könyvek kerülnének fel erre a bizonyos listára?
Oszd meg Google Pluson

A szerző: Deszy

Deszy a bloggerkedést fanfictionökkel kezdte, azután hamar más területre nyargalt. Jelenleg könyves blogot vezet, Cassandra Clare rajongói oldalát, előzeteseket feliratoz, és próbál képben maradni a kedvenc színészei és sorozatai tekintetében is.
    Blogger Comment

2 megjegyzés :

  1. az én tippem, ami szerintem neked fent lenne a listádon, a Harry Potter sorozat.
    remélem eltaláltam :)
    amúgy én nem tudnám össze állítani a listám, én is láttam a facebookon ezt a kérdést, el is olvastam a kommentárokat, de bennem is felmerültek azok a kérdések amik benned, ezért nem is tudok dönteni.

    VálaszTörlés
  2. Szia! :)

    Húú, nagyon jó vagy. Eltaláltad. :D

    Örülök, hogy ezekszerint nem csak én vagyok béna, hanem mások szerint is nehéz kérdés. :D

    Egy-kettő van, ami nálam benne lenne, a HP tutira, és nagy eséllyel a Twilight is, de ezeken kívül... Mert minden könyvet másért tennék rá... Na mind1. :D A listázós dolgokba, meg a kedvenc választásban mindig voltak problémáim... :)

    VálaszTörlés