Hobbit - Első hivatalos fotók + Címlap

Sziasztok!

Nem mondhatnám, hogy óriási Gyűrűk ura rajongó lennék. A könyveken még nem sikerült magam átrágnom, az elsőből olvastam valamennyit, a Hobbit ajánlott kötelező volt nálunk, szóval azt olvastam, illetve Tolkien egy mesekönyvét is, de ennyi. A filmeket viszont láttam, és nagyon szerettem őket. (Nem, sokakkal ellentétben nem a szőke tünde-Orlando Bloom miatt. Én abban a korszakban még nem szerettem őt. xD)

Vannak karakterek, akiket nagyon szeretek benne (pl. Gimlit és Legolast életem végéig elhallgatnám xD), és vannak szálak, amiket szintén imádtam (pl. Aragorn és Arwen szerelme). De pl. személy szerint Frodó engem kifejezetten irritál.

De ez persze mind egyéni vélemény, a Gyűrűk ura rajongóinak üzenem, hogy szerettem a filmeket, még mielőtt megköveznének. xD A könyveket pedig már megvettem, és reményeim szerint hamarosan el is fogom olvasni őket. :)

Most viszont a Hobbitból is film készül, rögtön kettő is. Személy szerint ennek nagyon örülök, bár a könyv nem igazán fogott meg. Az már kicsit túl mese volt nekem. Viszont abban biztos vagyok, hogy filmben elképesztő lesz. Több régi szereplő visszatér (pl. Elijah Wood is, pedig Frodó a Hobbit idején még nem is él), lesz újra Gandalf, Galadriel, fehér hajú Orlando Bloom, minden, ami szem-szájnak ingere. xD

Viszont vannak új szereplők is, akik közül 3-at rögtön ki is emelnék, mert imádom őket. A filmben szerepelni fog a már sokat emlegetett Luke Evans.




Szereplő lesz ezenkívül Richard Armitage. Őt az Észak és Dél óta imádom, és azóta várom, hogy feltűnjön valamiben újra. Minden kívánságom így teljesüljön! ;)




Éééééssss... Dobpergést kérek!!!! LEE PACE! Lehet, hogy a legtöbben nem ismeritek, de én I-M-Á-D-O-M. A Pushing Daises (Halottnak a csók) óta imádkozom érte, hogy valaki fedezze már fel! És most, hipp-hopp. Ő lesz Garrett a Breaking Dawn-ban, és ha ez még nem lenne elég: Kedvenc pitesütőnk fogja eljátszani Legolas apját!!!!!! Ha ezekután sem lesz órási sztár... :D Drukkoljatok neki ti is! :D Egyelőre még nem tudom elképzelni tündeként, szóval kíváncsian várom, hogy fog kinézni. Biztos jól megoldja majd. :D



És akkor jöjjön, amire annyira vártunk. Az első képek a Hobbitból:





És akkor még egy kis plusz. Az első címlap Gandalffal:

Oszd meg Google Pluson

A szerző: Deszy

Deszy a bloggerkedést fanfictionökkel kezdte, azután hamar más területre nyargalt. Jelenleg könyves blogot vezet, Cassandra Clare rajongói oldalát, előzeteseket feliratoz, és próbál képben maradni a kedvenc színészei és sorozatai tekintetében is.
    Blogger Comment

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése