Hogyan rajzolj farkast?

Sziasztok!

Ez egy nagyon hasznos videó, ha az ember rajzolni szeretne tanulni. Bevallom, én analfabéta vagyok ezen a téren, pedig anyukám és apukám is szépen rajzol. Nem minden a genetika. :) De ez még nekem is sikerült! Soha nem gondoltam, hogy én valaha le fogok tudni rajzolni egy farkast, de sikerült!

A Twilight rajongóknak pedig épp aktuális, főleg, ha a Team Jacob a választott! A Team Edward-osoknak egy hatalmas bocsi, de vámpírost nem találtam. :( Egyébként, ha érdekel, én mindkét Team-nek tagja vagyok! Mindkettőjüket imádom! :D

Miket meg nem tanulhat az ember az internet segítségével! Elképesztő!


Oszd meg Google Pluson

A szerző: Deszy

Deszy a bloggerkedést fanfictionökkel kezdte, azután hamar más területre nyargalt. Jelenleg könyves blogot vezet, Cassandra Clare rajongói oldalát, előzeteseket feliratoz, és próbál képben maradni a kedvenc színészei és sorozatai tekintetében is.
    Blogger Comment

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése