HP trailer magyarul

Sziasztok!

Nos, eljött a pillanat, amikor szinkronosan is megnézhetjük a Harry Potter és a Halál ereklyéi 2. film előzetesét. Szerintem borzalmas a fordítás, de ez az én véleményem... Íme:



Oszd meg Google Pluson

A szerző: Deszy

Deszy a bloggerkedést fanfictionökkel kezdte, azután hamar más területre nyargalt. Jelenleg könyves blogot vezet, Cassandra Clare rajongói oldalát, előzeteseket feliratoz, és próbál képben maradni a kedvenc színészei és sorozatai tekintetében is.
    Blogger Comment

3 megjegyzés :

  1. Hali!
    Én még mindig nem értem azt a jelenetet, mikor Harry és Voldemort kúsznak a földön a pálcáért... -.-" Egyáltalán nem volt benne a könyvben. :D Nagyon jók a videók. :)
    Puszi : Clary

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Igen, azt a jelenetet én sem értem. Meg azt sem, amikor Harry lerántja Voldemortot. Meg tudod, mit nem értek még? Amikor Harry ordítozik Pitonnal. Mert iskolai egyenruhában van. És a hetedik részben nincs egyenruhában egyszer sem, vagy igen? A hatodikban meg nem volt ilyen, tehát visszaemlékezés sem lehet.

    Na mind1. Már beletörődtem, hogy ebben is lesznek dolgok, amiket átírnak. Bár a végső HP-Voldemort párbajt nem tudom, miért kellett. Sztem azt átírni bűn. Meg nem tudom, hogy olvastad-e, hogy Piton halálát is állítólag átírták. Nem is a Szellemszálláson lesz, meg ilyenek. Azért nincs is bevágva egyik előzetesbe sem.
    Illetve rettegek a szinkrontól is...

    VálaszTörlés
  3. ezt én is furcsállom, de én már pl az első részben is felakadtam egy kis logikátlanságon. volt az a jelenet amikor Harry, Ron, és Hermione az erdőben vannak, és elkapják őket a fejvadászok. ugye elötte megpróbálnak elfutni. nah most azt nem értem, h miértnem várták be egymást és hopponáltak el? persze ez sincs benne a könyvben, ha jól emlékszem. nekem már túl sok a változtatás :S

    VálaszTörlés