Szeresd meg Jamie-t! - 4. rész

Sziasztok!

Íme egy fotó manipuláció, amit a Screen Gems készített Jace-ről. Persze elméletileg levágják a haját, felszed még egy kis izmot, szóval ez sem kész...


Nos, őszintén szólva a szeme... Hát nem tudom, nekem kb. Edward jutott róla eszembe, amikor épp nem szomjas. Ez olyan műarany... Sztem. Szerintetek?

Cassie Clare pedig a következőt üzeni:
“To all Shadowhunters who don’t see Jamie as your Jace yet, use the sight and look beyond!”

Azaz:
"Minden Árnyvadásznak, aki még nem látja Jamie-ben Jace-t, használjátok a látást, és nézzetek a dolgok mögé!"
Oszd meg Google Pluson

A szerző: Deszy

Deszy a bloggerkedést fanfictionökkel kezdte, azután hamar más területre nyargalt. Jelenleg könyves blogot vezet, Cassandra Clare rajongói oldalát, előzeteseket feliratoz, és próbál képben maradni a kedvenc színészei és sorozatai tekintetében is.
    Blogger Comment

5 megjegyzés :

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. uh, ez a szem, tényleg Edwardra emlékeztető, reménykedem, hogy valamit még csinálnak vele...

    VálaszTörlés
  3. Kedves Lolle!

    Még az első, törölt megjegyzésre reagálva, sztem sem lesz ő rossz. Sőt, ami azt illeti, én már kifejezetten lelkes vagyok. Nagyon várom már. És igen, Magnusra én is kíváncsi leszek, nekem van egy kedvenc jelöltem, majd posztolom. Kíváncsi vagyok, neked mi a véleményed róla.

    Ugye, hogy tiszta Edwardos? És én már a Twilight filmekben is azt éreztem, hogy kicsit túl szó szerintinek veszik ezt az arany szem dolgot. Még az első filmben tök normális szemszíne volt, oké, persze, ha szomjas sötétebb, meg ilyesmi, na de a New Moon-tól kedzve rendes sárga a szemük!!! Sárga! Én mindig inkább úgy képzeltem, hogy barna az, csak olyan világos barna, aranyos fénnyel. Lehet, hogy azt nem lehet megoldani a kontaktlencsékkel, vagy nem tudom. Mindenesetre vámpírok esetében még elment, hiszen mégis természetfeletti lények, meg ilyesmi.

    De Jace esetében is így gondolom. Neki is barna szemet képzelek, csak ilyen aranyos fénnyel. Hiszen végtére is, angyalvér ide vagy oda, ő is csak ember. Nem lehet sárga a szeme!

    Na mindegy. Majd meglátjuk. :) Mindenesetre köszi a kommentet! Nagyon örültem neki. :)

    VálaszTörlés
  4. A Magnus posztot már várom :D

    Igen, ez a Twilight-éknál, ez a sárga és piros szemek a második résztől már nagyon rosszak voltak, szóval olyan gáz.

    Jah, elég hülyén nézne ki Jace sárga szemmel. xD Remélem tényleg nem lesz sárga, találnak vmi jobb megoldást.

    Örülök, hogy örülsz :D Gondoltam, miért ne? Úgysincs jobb dolgom... (igazából tanulhatnék matek egész éves TZ-re de péntek van, ez ilyenkor kínzás lenne)

    VálaszTörlés
  5. Akkor nemsokára jön a Magnus poszt is! :)

    Nekem a piros szemmel még nem volt akkora bajom, de a sárga... Inkább ne is említsük, mert csak mérges leszek... xD Főleg, mivel az első részben teljesen jó volt.

    Én is nagyon remélem, hogy nem ilyen lesz Jace szeme, mert az elég furcsa lenne. Meg ha ilyen sárga lenne a szeme, az olyan mintha ráírnák a homlokára, h: "Nem sima Árnyvadász vagyok ám, hanem angyalvér folyik az ereimben. De ez nem fog ám kiderülni csak a 3. részben, szóval addig gondold azt, hogy a sárga szem tök természetes!" xD

    Nekem meg a vizsgáimra kéne tanulnom (makroökonómia, gazdaságföldrajz, pénzügytan és statisztika), de egyszerűen nem tudom rávenni magam. Helyette blogolok. xD

    VálaszTörlés