Magnus körkép

Sziasztok!

Nos, ígértem, hogy felteszek majd egy kis összefoglalót arról, hogy milyen jelöltek neve merült fel eddig a Magnus Bane-t alakító színésszel kapcsolatban. Hasonló összefoglaló volt már Simonról és Jace-ről is, hae esetleg érdekel, a régebbi bejegyzések között megtalálod. (Bár természetesen azt már tudjuk, hogy ki lesz Jace.)

Szeretném leszögezni, hogy a Magnust alakító színészről még csak gyengus pletykák vannak, semmilyen hivatalos információ nincs még, és a pletykák is csak a rajongók lelkesedésének eredményei, nem valósak.

De akkor most nézzük, kiknek a neve merült fel?

1. Darren Criss


Őszinte leszek, őt még nem láttam semmilyen filmben, mert nem nézem a Glee-t. De szerintem ő lenne a legjobb választás. Én el tudom képzelni Magnusként, és így ránézésre sztem el tudja játszani Magnus karakterét, azt a kissé flegma, nagyképű, szabadságát élvező boszorkánymestert. 

2. Adam Lambert






Meglepő, de azt kell mondjam, hogy a külseje alapján még el is tudnám képzelni Magnusként. Magnus is lázadó, és ezt Adam valószínűleg vissza tudná adni, hiszen ő is az. Ahogy láttam férfival csókolózós képei is vannak a neten (bizony, kutatás közben érdekes dolgokra bukkanhat az ember...), szóval valószínűleg nem okozna neki gondot, hogy egy homoszexuális karaktert kell játszania. Kiemelném viszont, hogy amennyire tudom, ő elsősorban énekes, az Americon Idol műsorban tűnt fel. Hangsúlyoznám, nem ismerem. Hallottam már a nevét, de ennyi. Nem hallgattam még tőle zenét, nem láttam a klipjeit, semmi. Az IMDb adatlapja szerint eddig még csak egy musicalben szerepelt, szóval kérdéses, hogy mennyire hó színész.
Itt jegyezném meg azt is, hogy ugye Jace-t olyan valaki alakítja majd, aki tud énekelni, ha Adam lenne Magnus, akkor őt is... Simon szerepére viszont (akinek mint tudjuk, van egy bandája), az előzetes jelölteknek nincs zenei múltjuk... Ez azért szerintem vicces. :) Bár lehet, hogy csak szerintem...

3. Oliver James





Bár a vagány stílusa megvan, valahogy mégsem tudom elképzelni Magnusnak. Hogy miért? Valahogy olyan kölyökképűnek érzem. És bizonyos szempontból ez érvényes Magnusra, hiszen kora ellenére is fiatalnak néz ki, mégis szerintem nem ennyire. Valahogy látszódnia kellene rajta az időnek, a tapasztalatnak, de Oliver James-nél ezt nem látom. Nekem ő "csak" egy fiatal. Bár lehet, hogy ebben a véleményemben az is szerepet játszik, hogy eddig csak tinifilmekben láttam... (Hadd tegyem hozzá, hogy abban a két filmben, amit a szereplésével láttam, ő is zenélt... Egy közös tulajdonság Adammel és a Glee-ből ismert Darren-nel. Lehet, hogy Magnus szerepére a zenei előismeret is feltétel? xD)

4. Mario Maurer





Rá is azt mondanám, hogy esetleg, de inkább mégse... Vele is ugyanaz a bajom, mint Oliver James-szel. Túl kölyökképű... Ráadásul thaiföldi, nem tudom, hogy nem lenne-e akcentusa...

5. Justin Chon





Nos, vele kapcsolatban elég könnyen össze tudom foglalni a véleményem. Egész konkrétan egy szóban: NEEEEEEEEE!!!!!! Nem tudom, kinek támadt az a beteg ötlete, hogy Justin játssza Magnust, biztosan valami keményvonalas Twilight rajongó lehetett... De hogy ugyanaz a színész, aki Eric Yorke volt, eljátssza Magnust?????? Már önmagában ez a gondolat is kiakasztó. És ha még hozzászámoljuk, hogy ez a bizonyos személy Justin Chon... Ez a gyerek szerintem nem teljesen normális. Már a Twilight filmekből is ezt gondoltam, de amilyen képeket a magánéletében megoszt magáról a neten... Egyszerűen dilis. (Bocs az Eric Yorke rajongóktól...) Ezt most muszáj megmutatnom, mert nem bírom ki...






Ezek után meri valaki azt mondani róla, hogy normális??? Már a gondolat is felháborító, hogy ő legyen Magnus...

6. Ben Barnes





Nos, Ben Barnes nevét már azért lehet ismerni. Egyrészt már a Csillagporban is feltűnt, mint a Tristan fiatal apját alakító színész, majd ezután eljátszotta már kétszer is a Narnia Caspian hercegét, illetve Colin Firth oldalán ő alakította a címszerepet a Dorian Gray című filmben. (Jegyzem meg, nagyon jó film, és nagyon jó könyv, mindenkinek ajánlom. Oscar Wilde egy isten! :D) Tehát tapasztalata, hírneve már van, azt is tudjuk, hogy jó színész, és én szeretem is. DE!!! Szerintem nagyon nem Magnus. Ránézek, de nem látom benne sem külsőre Magnust, sem a belső tulajdonságait. Egyszerűen nem tudom elképzelni. És itt jegyezném meg, hogy azért elég vicces, hogy Ben Barnes neve felmerült esetleges Simonként és esetleges Alec-ként is... Azért ez vicces, nem? Mert 3 tök különböző karakterről beszélünk.

7. Ed Westwick





Nos, őt is lehet azért már ismerni a Gossip Girl című sorozatból, ahol Chuck Bass-t alakítja. Illetve érdekességként megjegyezném, hogy a City of Fallen Angels hangoskönyvben a pasi részeket ő olvasta fel. :) De... Vele kapcsolatban is úgy vagyok, hogy akár, de ha lehet, akkor inkább ne. Egyrészt nekem ő annyira Chuck Bass, pedig már kb. egy éve nem nézem a sorozatot. Másrészt valahogy benne sem látom Magnust. Magnus karakterének egy részére bőven el tudom képzelni, de ha egyben nézem a képet, valahogy mégsem az igazi...

8. Jared Leto


Újabb zenész! Mondom, szerintem feltétel, hogy énekelni is tudjon Magnus... xD Leszögezném, szeretem Jared Letot. Nem vagyok kemény vonalas rajongója, túl sokat nem is tudok róla. Egy-két számukat szoktam hallgatni (a 30 seconds to Mars frontembere, ha vki nem tudná), azt az egyet-kettőt szeretem is, barátnőm nagy rajongó, ő szoktatott rá. Az, hogy ha nem teszi tönkre magát (rózsaszín pink hajjal, és hasonlókkal), akkor jó pasi, szerintem vitathatatlan. A Nagy Sándor című filmben is láttam, és színésznek sem utolsó, ez tény. És abban is a saját neméhez vonzódó férfit alakított, és nagyon jól csinálta, szóval ez neki sem jelentene problémát. (Jegyzem meg, én abban a filmben annak idején teljesen belezúgtam, és lefejeltem volna kedves hadvezérünket. xD) De nem tartom esélyesnek, több okból sem. Egyrészt szerintem Magnus fiatalabb. Persze nem korban, hanem külsőben. És pont. Másrészt nem vállalná el. Szerintem. De azért itt egy kis emlékeztető, hogy a Nagy Sándorban milyen jó pasi:







Azt hiszem, ennyi. Persze merültek fel még beteg ötletek, olyanok, amiket én nem is illetnék szavakkal. Íme egy lista arról, hogy milyen beteg ötletek voltak még: Johnny Depp, Keanu Reeves, Taylor Lautner, Russel Brand, Wentworth Miller, Jackson Rathbone... Na, ezeken még a vakbelem is röhög.
Oszd meg Google Pluson

A szerző: Deszy

Deszy a bloggerkedést fanfictionökkel kezdte, azután hamar más területre nyargalt. Jelenleg könyves blogot vezet, Cassandra Clare rajongói oldalát, előzeteseket feliratoz, és próbál képben maradni a kedvenc színészei és sorozatai tekintetében is.
    Blogger Comment

5 megjegyzés :

  1. hmm én Adam Lambertet nagyon eltudnám képzelni Magnusnak, bár sztem ő esélytelen.. aztán nekem még Oliver James is megfelelne :D tényleg vagány, és sztem egy kis sminkkel simán jó lenne Magnusnak :)

    ja és Ben Barnes (külsőre) a legjobb Alec lenne, az eddigiek közül - szerintem. :)

    VálaszTörlés
  2. Hát, én a Magnusszal kapcsolatos véleményemet már kifejtettem. :) Egyébként lehetséges, hogy Oliver James jó lenne. Egyébként pedig majd eldől, hogy ki lesz, remélem hamarosan megtudjuk. :)

    Ami Alec-et illeti, nekem nem ő a kedvenc jelöltem, bár nem mondom, hogy nem tudnám elképzelni. Majd az Alec jelöltekről is hozok egy körképet. :)

    VálaszTörlés
  3. Szerintem Ben Barnes inkább lenne jó Sebastiannak(Johathannak) az Üvegvárosból, mint Magnusnak. Semmi hasonlóságot nem látok.

    VálaszTörlés
  4. Darren Crisszel nem értek egyet (ő egy hobbit, 170 centi a drága lélek), a többi jöhet. Adam Lambert lenne a legjobb, persze. :D

    VálaszTörlés