Új HP trailer!

Sziasztok!

Ha esetleg még nem láttátok, vagy ha láttátok, de nem vagytok biztosak benne, hogy felirat nélkül mindent megértettetek, akkor itt hozom a legújabb HP7/2 előzetest. :)

Azt hiszem a feliratot csak akkor hozza be, ha a Youtube-on nézitek, szóval ne beágyazva nézzétek, ha a feliratra is szükségetek van. :) Ha már Youtube-on vagytok, katt a CC gombra, és akkor lesz magyar felirat is. :) VISSZASZÍVOM, BEÁGYAZVA IS VAN FELIRAT!!!!!! :D






Nekem nagyon tetszett, szerintem eddig ez a legjobb, illetve az előző, amelyikben bevágták a három főszereplőt, hogy hogy nőttek fel. De azt hiszem, ebbe az előzetesbe kis túlzással már majd' minden jelenetből bevágtak egy-egy másodpercet. Egy jelenetet nem tudok hova tenni... Mi a fene az, hogy a végén másznak a pálca felé??????????????
Oszd meg Google Pluson

A szerző: Deszy

Deszy a bloggerkedést fanfictionökkel kezdte, azután hamar más területre nyargalt. Jelenleg könyves blogot vezet, Cassandra Clare rajongói oldalát, előzeteseket feliratoz, és próbál képben maradni a kedvenc színészei és sorozatai tekintetében is.
    Blogger Comment

2 megjegyzés :

  1. Huh! Első komi! :D Végre!
    Szerintem is nagyon kemény. Én szó szerint megborzongtam miközben néztem. Azok az effektek baromi élethűek! Mikor Harry Pitonhoz beszél Griffendéles talárban, meg mikot Molly kiküldi a gyilkos átkot. Két kedvenc rész. :D
    Köszi, hogy kitetted!
    Puszi : Clary

    VálaszTörlés
  2. ohh libabőőőr! egyre messzebb van jún. 15 :(

    VálaszTörlés