Breaking Dawn trailer - Vélemény

Sziasztok!

Nos, akkor jöjjön a kis kiegészítés a Breaking Dawn trailerhöz. :)

Először is, nekem ez alapján eddig tetszik. Az adaptációk előzeteseinél mindig kettős érzéseim szoktak lenni, hiszen mindig átírnak bennük vmit, ami nekem nem tetszik. (Pl. A HP7 előzetesében az a rész, ahol Harry magával rántja Voldemortot... inkább nem is mondok semmit.) Nos, ennél nem volt ilyen érzésem. Persze, a Volturis jeleneteken meglepődtem, főleg, hogy elég sokat szerepeltek, de ez nem volt zavaró. Valahogy meg kell teremteni már az első részben is az utalást arra, h a Volturi jönni fog. És míg ezt a könyvben meg lehet tenni azzal, h Bella nyakláncot kap, meg visszamenőleg leírják, h egyébként küldtek nekik meghívót, a filmben egyszerűbb ezt megmutatni. Hiszen a film nem olyan célzottan Bella szemszög, mint a könyv, ahol ezt nem lehetett leírni, hiszen Bella nem látja őket, amikor megkapják. Na, ezt most jó bonyolultan sikerült leírni. Még egy-két mondat a Volturiról. Számítottam rá, hogy szerepelni fognak már az első részben is, hiszen láttam, hogy a szereplők között mindkét résznél fel van sorolva pl. Jamie Campbell Bower. De mielőtt olvastam nem gondoltam, hogy tényleg mindenki benne lesz (bár Jane ebből az előzetesből most kimaradt). Azt hittem max. csak Aro lesz benne.

És hogy sztem miért szerepeltek ennyit az előzetesben, amikor nem is olyan fontosak az első rész szempontjából? Nos, ahogy már az előbb is írtam, meg kell teremteni az összeköttetést a 4/1 és a 4/2 rész között. Másrészt a történet nem lenne olyan izgalmas, ha nem mutatnák, h esküvő, nászút, boldogság ide vagy oda, van itt azért még mindig gonosz... Harmadrészt...

Harmadrészt az előzetesben túl sok érdekeset nem mutattak. Hiszen ha belegondolunk, láttuk a Volturit többször is, láttuk Charlie-t, ahogy megkapja a meghívót, ugyanezt Renee-nél is. Ez konkrétan kiteszi az előzetes negyedét, de a filmből nem sok poént lő le. Ezután jött az a rész, hogy Jacob is megkapja a maga meghívóját. Nos, ez a könyvben szintén nincs így konkrétan leírva, vagyis ha jól emlékszem (bár rég olvastam a teljes könyveket, mert általában csak a kedvenc részeim futom át), szóval az, hogy Jake elmegy Kanadába, az még az Eclipse könyvben van, nem a BD-ben. De lehet, hogy rosszul emlékszem. Mindenesetre poénokat ezzel sem nagyon lőttek le, hiszen tudtuk, hogy kb. ez fog történni, amikor Jake megkapja a híreket. Viszont újabb lehetőség nyílt a jelenettel arra, h Jake ledobja a pólóját... Szóval ezekkel a jelenetekkel sikerült elérniük, h ennél lényegesebb, és érdekesebb jeleneteket kelljen beletenni rögtön az első előzetesbe. Hiszen nyilván több is lesz, arra is tartogatni kell valamit, és minél közelebb vagyunk a premierhez, annál több izgis jelenetet fognak megmutatni.

Aztán, mi volt még? Volt itt esküvő. Ezzel szintén ez volt. Megmutattak szinte mindent, kivéve azt, ami a legnagyobb rejtély, és amire mindenki kíváncsi: Bella ruháját. Ami azt illeti, én nem így képzeltem az esküvőt, de szerintem nagyon szép lesz. És itt jegyezném meg, hogy ha figyelmesen nézitek, feltűnik az esküvőn Stephenie, Melissa Rosenberg és az egyik producer, illetve mögöttük ott ül Seth. :)

Aztán kaptunk egy kis nászutat is, persze itt is spóroltak kicsit az érdekesebb részekkel. Mutogattak brazil tájképeket, a másodpercek telnek... Ott volt még a táncolós-repteres vagy nem tudom, milyen jelenet, az ágytörős (ami húúúú, és húúúúú, imádom!!!!!), a vízeséses, illetve ugye maga az a jelenet, ahol kiderül, h Bella terhes. Nos, a repteres jelenet félig-meddig már kiszivárgott, a vízesésesből pedig kép volt. Az ágytörős jelenet nagyon jó volt, annak szerintem mindenki örült, és most egy-két hétig lesz miről beszélni a rajongóknak. A tollak viszont egyelőre elmaradtak. Annak a résznek nagyon örültem, ahol rájönnek, hogy Bella terhes, jó volt látni. És tetszett, ahogy megcsinálták, hogy Nessie már rugdal. Mondjuk, én kicsit nagyobbnak képzeltem már Bella hasát itt...

Aztán ott az én kedvencem. Az Edward a falnak repíti Jacobot rész... Nos, ki mit tippel, miért teszi? Erről már hosszan beszélgettem néhány rajongóval. Nos, azt belőttük, hogy pontosan mikor történik. A szülés után, hiszen egyrészt Edward szeme fekete, tehát mindenképp a nászút után van, másrészt az a kék ing van rajta, ami akkor, amikor Bella szül, harmadszor pedig ha jól megnézitek, kicsit véres az arca. Szóval akkor van. A kérdés csak az, hogy mi az ok. Két tippem van. 1. Amikor azt hiszik, hogy Bella meg fog halni, és nem hat a méreg, Jake elhatározza, hogy megöli Nessie-t, és el is indul, hogy megtegye. Lehet egy opció, hogy Edward hallja ezt, és ezért ugrik neki. De azért nem tartom ezt lehetségesnek, mert akkor Jake nem látná meg Nessie-t a szülés után, ergo nem akkor vésődne be, másrészt akkor Edward még Bella mellett van. 2. És sztem ez a helyes megfejtés, ez akkor van, amikor Edward megtudja, hogy Jake bevésődött Nessie-vel. Ez azért is jónak tűnik, hiszen oké, a könyvben szépen leírták Jake érzéseit, de egy filmben ezt nem lehet így megjeleníteni. Viszont ha Edward hallja, amit gondol... Nos, így sokkal több lehetőség van. És az akcióra is szükség van, ezért a filmben nem fogják vissza Edwardot, hanem hagyják, hadd ugorjon neki Jake-nek. Aztán persze később majd számolnia kell még Bellával is... :)

Nos, akkor lássuk, mit hiányoltam. A többi Cullent. A többiek abszolút hiányoztak. Az esküvőn látni Esmét, és Carlisle-t, de ennyi. Se Alice, se Jasper, se Emmett, de még Rose sem, pedig neki ebben a részben fontosabb szerepe van. Aztán hiányoltam még bármilyen képet Nessie-ről vagy a szülésről. Tulajdonképpen csak annyi volt, hogy kiderült, hogy terhes, és vége. Pedig ebben a részben lesznek még törések, vérivás, szülés... És alapvetően több vért ígértek erre a részre, ez alapján a trailer alapján azonban nem ilyennek tűnik a film... És amit még hiányoltam: a farkasok. Nem vagyok nagy farkasrajongó, de azontúl, hogy Jake az elején átalakul, illetve a legsasszeműbb rajongók nagyítóval észrevehetik Seth-et az esküvőn, nincs semmi a farkasokról. Pedig a középső részben igen nagyon szerepük van. A döntés Nessie-ről, a külön falka. Persze gondolom, ezeket a következő ajánlóra tartogatják. Ez a mostani pedig kifejezetten a lagzira meg a nászútra volt kihegyezve. Valószínűleg az Edward-Jake-fal jelenet is csak azért került be, hogy legyen azért egy kis akció az előzetesben.

Nos, azt hiszem, ez elég kimerítő volt. Ha kicsit kusza, azért bocs, már késő van, és leszedték a videót is, amit eddig néztem, szóval ezt csak így emlékezetből írtam... :)
Oszd meg Google Pluson

A szerző: Deszy

Deszy a bloggerkedést fanfictionökkel kezdte, azután hamar más területre nyargalt. Jelenleg könyves blogot vezet, Cassandra Clare rajongói oldalát, előzeteseket feliratoz, és próbál képben maradni a kedvenc színészei és sorozatai tekintetében is.
    Blogger Comment

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése