The Host movie

Sziasztok!

Bocsi, tudom, hogy egy időre eltűntem. Szánom-bánom bűnöm... A dolognak volt oka, de örömmel jelentem, hogy most visszatértem. Nem mondom, hogy 5-6 friss lesz naponta, de azért lesz. És a fordítások is készülnek... :)

És akkor most jöjjön egy kis hírmorzsa. 

Arról már írtam, hogy Saoirse Ronan megkapta a főszerepet a Stephenie Meyer könyvéből készülő The Host - A burok című filmben, de ezúttal újabb hír látott napvilágot. :)

Úgy tűnik, a filmet jövő februárban kezdik forgatni Új-Mexikóban és Louisianában, a mozikba pedig 2013. március 29-én kerül majd, ha minden jól megy. :) 

A szereposztás szempontjából nem sok újdonság van, de újabb pletykák merültek fel a két férfi főhős szerepére. Ian-t a pletykák szerint Luke Evans, Jaredet pedig Shiloh Fernandez alakítaná. Luke Evans-t hiába imádom, szerintem kicsit idős (xD) erre a szerepre, Ian-t én fiatalabbnak képzeltem. Ami Jared szerepét illeti, Shiloh tetszett nekem A lány és a farkasban, de nem ilyennek képzeltem Jaredet sem. De ő nálam még belefér... Ha esetleg nem tudnátok, ki a két színész, íme:

Luke Evans:







Shiloh Fernandez:


Oszd meg Google Pluson

A szerző: Deszy

Deszy a bloggerkedést fanfictionökkel kezdte, azután hamar más területre nyargalt. Jelenleg könyves blogot vezet, Cassandra Clare rajongói oldalát, előzeteseket feliratoz, és próbál képben maradni a kedvenc színészei és sorozatai tekintetében is.
    Blogger Comment

3 megjegyzés :

  1. Üdv újra itt :)

    Ez a Siloh Fernandez elég eyecandy :D
    A könyvet még nem olvastam, úgy érzem itt az ideje...

    VálaszTörlés
  2. a könyv nagyon jó. az eleje picit... háát nem unalmas, de nem is olyan érdekfeszítő, de aztán... :) tényleg nagyon jó :)

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok! :)

    A könyvet csak ajánlani tudom. Az eleje tényleg unalmas egy kicsit, de ha kitartó az ember, akkor utána nagyon-nagyon izgalmas a történet. Szóval, menina, teljesen egyet értek! És Lolle! MUSZÁJ elolvasnod! xD

    VálaszTörlés