Szeresd meg Jamie-t! - 1. rész

Sziasztok!

Tudom, hogy sokan csalódtatok, amiért Jamie Campbell Bower lett Jace. (Ha esetleg még nem olvastad, találsz erről a hírről egy külön bejegyzést itt: http://deszy-diary.blogspot.com/2011/05/tmi-film-hivatalos-szereposztas-jace.html)

Nos, én is Alex Pettyfert képzeltem el a szerepre, de őszintén szólva nem vagyok túl szomorú. Már felkészítettem magam rá, hogy nem ő lesz, Jamie-t pedig szeretem.

De gondolom, sokan nem így vagytok ezzel. Arra gondoltam, hogy indítok egy új rovatot, aminek az lesz a lényege, hogy próbálok segíteni abban, hogy megszeressétek Jamie-t, és hogy elfogadjátok Jace-ként. :)

És itt is az első a posztok közül. Méghozzá egy kép, amin Jamie - habár még nem szőke -, de magán visel már néhány rúnát. :)

Oszd meg Google Pluson

A szerző: Deszy

Deszy a bloggerkedést fanfictionökkel kezdte, azután hamar más területre nyargalt. Jelenleg könyves blogot vezet, Cassandra Clare rajongói oldalát, előzeteseket feliratoz, és próbál képben maradni a kedvenc színészei és sorozatai tekintetében is.
    Blogger Comment

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése