2 új HP poszter

Sziasztok!

Két újabb Harry Potter és a Halál ereklyéi 2/2 poszter jött ki. Gondoltam, ha még esetleg nem láttátok, akkor megosztom veletek. :)




Teljes méretért katt rájuk!

Egyébként nekem az alsóról az jutott eszembe, hogy ezen Voldemort még magához képest is rusnya. xD Viszont Lucius nagyon jól néz ki rajta. Mármint nem mint pasi, hanem mint maga a karakter. :D Bellatrix a szokásos...
A felsőt viszont érdemes kicsit jobban megvizsgálni. Ha jól megnézitek Hermione válla fölött feltűnik a fél Weasley család (Percy is!), Neville, Flitwick professzor és McGalagony is. :)
Oszd meg Google Pluson

A szerző: Deszy

Deszy a bloggerkedést fanfictionökkel kezdte, azután hamar más területre nyargalt. Jelenleg könyves blogot vezet, Cassandra Clare rajongói oldalát, előzeteseket feliratoz, és próbál képben maradni a kedvenc színészei és sorozatai tekintetében is.
    Blogger Comment

4 megjegyzés :

  1. Bella most nem néz ki eléggé örültnek, de így is tetszik, szeressem Bellát, olyan kis köcsög, szemét... .... szóval igen, Lucius is nagyon jó, uhh, tényleg jobb mint Bella :D
    Voldi tényleg gáz. nem hogy megmaradt volna szép fiatalon, hülye horcuxok... gáz, szegány Tom... Bár én még az első felét se néztem meg, de úgy látom itt az ideje xD majd 15-én én megnézem az elsőt xD aztán utána vmikor meg a másikat

    VálaszTörlés
  2. Bella tényleg nem elég őrült. :D Hermione, Ron meg Harry elég durvák, ahogy ott állnak és tele vannak sebekkel. Meg Ron családja a háttérben. Én szomorú vagyok, hogy ez lesz az utolsó rész... :(
    Nagyon kemények a poszterek, és baromira idegesít, hogy a nyomtatómba még mindig nem vettem festékpatront, hogy kinyomtathassam őket!!! :@
    Puszi : Clary

    VálaszTörlés
  3. Kedves Lolle!

    Hát ige, ezen a képen Bella magához képest elég nyugodt. De én gyanítom, hogy csak tartalékol a nagy csatára. :P

    Most, hogy ezt írtad Tommal/Voldemorttal kapcsolatban, kíváncsi lennék, hogy alakult volna a sorsa, ha mondjuk nem az árvaházban nő fel, hanem pl. örökbe fogadják. Hogy vajon akkor is ilyen gonosszá vált volna? Mert szerintem JKR nem állítja, hogy a vér, azaz a származás garantálja, hogy valaki gonosz lesz. Ott van ellenpéldának Sirius. Na mind1. Ezt most nem állok neki hosszan kifejteni, de nagyon örültem a kommentednek, mert ezen eddig még sosem gondolkoztam el. Azon már igen, hogy megvan az út, amit bejárt a kisfiú Tom a Voldemorttá válás során, de a mi lett volna ha részig sosem jutottam el... :)

    Az első felét pedig nagyon érdemes megnézni, sztem meglepően jó. Persze ebben is vannak részek, amiket kihagytak vagy átírtak, meg elég furcsa hogy néha olyan dolgokra is hivatkoznak, amik az előző filmekben nem voltak benne, csak a könyvekben, de én rosszabbra számítottam. Nagyon örülök neki ilyen szempontból, hogy két filmet csináltak belőle. Mert így legalább normálisak. :) És nagyon ajánlom azon belül is a Három testvér meséjés részt. Az a legjobb. A kivitelezés, a mesélés, minden. És szóról szóra úgy van benne, mint ahogy a Bogar Bárd meséi kötetben. :)

    VálaszTörlés
  4. Kedves Clary!

    Bellával kapcsolatban már kifejtettem a véleményem a Lollénak írt válaszban. :P

    És igen, a trió elég durván néz ki, de ez így van jól. És a Weasley család. Ha rájuk gondolok, összeszorul a szívem. FRED!!!!!

    Én is nagyon szomorú vagyok, hogy ez lesz az utolsó. Mert amikor megjelent a 7. könyv, akkor még ott volt, hogy jó-jó, de még filmek lesznek. De ezután már nem lesznek... :( Írtam már valamelyik korábbi posztban, hogy az utolsó HP-film után írok majd egy amolyan búcsú a HP-tól posztot, meg sztem gigantikus mennyiségű HP poszt lesz majd a premier környékén.

    És sok szerencsét a nyomtatáshoz! Jó sok festékre lesz szükség, az tuti. :)

    Pussz:
    Deszy

    VálaszTörlés