Dirty Dancing - Kimaradt jelenetek, bakik stb.

Sziasztok!

Tegnap rám tört a retro érzés, és muszáj volt megnéznem a Dirty Dancing-et, mert bizony már nagyon rég nem láttam. Gyakorlatilag ez volt az egyik film, amin felnőttem, így mindig imádni fogom. (Plusz tenném hozzá, Patrick Swayze gyerekkori szerelmeim egyike... xD)

Miközben néztem, felmerült bennem a gondolat, hogy milyen kár, hogy akkor még nem volt DVD, mert akkor most nézegethetnénk az extrákat is. DE!!!

Elkezdtem kutatgatni a neten, hátha találok kimaradt jeleneteket, vagy bármit, ami extra lenne ma egy DVD-n. És találtam. Néhány kimaradt jelenetet, egy táncpróbát, egy bakis videót, és egyet, amin azt hiszem a rendező magyaráz a tavas jelenetről. :) Íme a videók:










És van egy, amit sajnos nem tudok betenni, csak a linkjét: http://www.youtube.com/watch?v=z0ccEQdN2fY

Illetve ne lepődjetek be, az egyik jelenetben más játssza Baby édesanyját, mert eredetileg ő lett volna az, csak a színésznő megbetegedett, és így más játszotta el az anyukát, az a színésznő, akit végül a kész filmben is láthatunk. :)

Ezen a linken pedig, ha még nem olvastátok, találtok néhány érdekességet a filmről: http://deszy-diary.blogspot.com/2011/06/erdekessegek-dirty-dancing-filmrol.html
Itt pedig két vicces videót találtok: http://deszy-diary.blogspot.com/2011/06/dirty-dancing-vicces.html

És végül itt van még egy kimaradt jelenet, ami tényleg nagyon mocskos lehet. De az a baj, hogy én nem tudom megnézni, azt írja, hogy az országunkban le van tiltva szerzői jogok miatt. De ha esetleg valaki meg tudja nézni, vagy külföldi, és ott engedi, akkor valahogy juttassa el nekem, könyörgöm!!!!!! *szép kiskutya szemek* Az e-mailem, ahol ezzel kapcsolatban (is) kereshet: mihoczym@freemail.hu Itt a link: http://www.youtube.com/watch?v=xLXOwumUtjI&feature=player_embedded
Oszd meg Google Pluson

A szerző: Deszy

Deszy a bloggerkedést fanfictionökkel kezdte, azután hamar más területre nyargalt. Jelenleg könyves blogot vezet, Cassandra Clare rajongói oldalát, előzeteseket feliratoz, és próbál képben maradni a kedvenc színészei és sorozatai tekintetében is.
    Blogger Comment

1 megjegyzés :

  1. szia! sikerült valahonnan megszerezned a megnyithatatlan link tartalmát? ami állítólag nagyon mocskos lehet. mert engem is érdekelne. :O

    VálaszTörlés