The Vow - Trailer

Sziasztok!

Ezúttal egy trailert szeretnék nektek megmutatni. Épp az előbb láttam, és beleszerettem. Nagyon-nagyon várom már a filmet, bár a jövő február még messze van. :(

Nagyon szép történet, és szinte csodálkozom, hogy nem Nicholas Sparks írta, annyira olyan stílusú a történet, mint amiket ő szokott írni. Sőt, ami még ennél is meglepőbb számomra, hogy nem könyvből készült. Amit kicsit sajnálok is, mert reméltem, hogy addig legalább az alapjául szolgáló regényt elolvashatom, de nem, mert nincs ilyen... :(

De mindenesetre nagyon várom, és remélem, addig még lesz egy-két előzetes belőle. :) Rachel McAdams-t imádom, és bár különösebb rajongója nem vagyok, azért Channing Tatumot is szeretem.

Nos, akkor következzen az előzetes, ami alapján már rá is került a legjobb romantikus filmek TOPlistámra. :)

Oszd meg Google Pluson

A szerző: Deszy

Deszy a bloggerkedést fanfictionökkel kezdte, azután hamar más területre nyargalt. Jelenleg könyves blogot vezet, Cassandra Clare rajongói oldalát, előzeteseket feliratoz, és próbál képben maradni a kedvenc színészei és sorozatai tekintetében is.
    Blogger Comment

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése