Őrült rajongó

Azt hiszem, azt tisztázhatjuk, hogy én szeretem a Twilightot. Gondolom, ez már nem ér titeket meglepetésként. És még ezer más dolognak is a rajongója vagyok, a teljesség igénye nélkül egy rövidített lista: Könyvek - Harry Potter, Mortal Instruments, Percy Jackson, Eragon, Meg Cabot könyvei (bár ez már inkább a régi korszak), Dan Brown könyvei, Spirit Bliss, vámpírok, angyalok, ponyvaregények, Jane Austen, kosztümös filmek/könyvek, Sportok - Forma-1, műkorcsolya, síugrás, úszás, vízi- és kézilabda, olimpia, Sorozatok - Trónok harca, The Borgias, Grace klinika, Camelot, + szabadkőművesek, és tényleg, még ezer más dolog, színészek, énekesek, együttesek, könyvek, sorozatok, filmek, mindenféle.

De hogy én bármire, amiért rajongók így reagáljak... Ez sztem nem normális. Nem mondom, hogy egy-egy dologért, vagy dolog miatt nem vagyok képes hülye dolgokat csinálni. Igen, keltem már fel hajnalban azért, hogy élőben tudjam nézni a Forma-1-et. Igen, mentem már könyvesboltba kb. nyitásra, a HP7-ért. Igen, megkönnyeztem már néhány nagyon rég várt filmelőzetest (a HP7-ét például), sírtam már örömömben egy sportversenyen, és hangolt már le teljesen, ha az, akinek drukkoltam kikapott. Éreztem már hatalmas vágyat arra, hogy egy könyv megjelenjen, vagy egy film végre a mozikba kerüljön. De ez...

Ez sztem tényleg NAGYON DURVA. És ami a legszebb, hogy ezt még fel is teszi a netre. Oké, reagáljon így, de hogy ezt ország-világ elé tárja...

Nos, íme ami miatt ezt most le kellett írnom:

Oszd meg Google Pluson

A szerző: Deszy

Deszy a bloggerkedést fanfictionökkel kezdte, azután hamar más területre nyargalt. Jelenleg könyves blogot vezet, Cassandra Clare rajongói oldalát, előzeteseket feliratoz, és próbál képben maradni a kedvenc színészei és sorozatai tekintetében is.
    Blogger Comment

5 megjegyzés :

  1. Sajnálom, de nem bírtam megnézni belepörgetés nélkül. :(

    Ez most Nagyon. Rémes. Élmény. Volt.

    VálaszTörlés
  2. Ne aggódj, én se! xD Valóban rémes, de muszáj volt kitennem, annyira nagyon durva...

    VálaszTörlés
  3. Szia! :)
    Ez a csaj az Eclipse előzetesére is így reagált.-.-" Elmebeteg. Folyton azt üvöltözte, hogy " Mit csináltak Bella hajával? " . Vagy amikor megjelent a Volturi " Úristen! A Volturi!!!! " Meg az úristenezés! Elviselhetetlen. -.-"
    puszi : Clary

    VálaszTörlés
  4. Szia kedves Clary!

    Először is hadd köszönjem meg, hogy írtál hozzászólást! :) Nagyon örültem, hogy valaki olyan is írt, aki nem szokott. :)

    És még valami. Nagyon tetszik a neved. (Hihi...:D)

    Ami a dilis csajt illeti, valami rémlett, hogy már korábban is láttam egy dilis csajt, aki végigvonyította az előzetes premierjét, de annyira mély nyomot azért nem hagyott bennem, hogy tudjam, ő volt az.

    Egyébként pedig amennyien röhögnek rajta, szerintem még lehetnek távlati céljai. Gondolj bele! Mi lenne, ha felvennék a reakcióját a teljes filmre? xD Belegondolni is szörnyű. Kíváncsi vagyok meddig bírná tüdővel, a többiek a moziban meg türelemmel és idegekkel! xD

    VálaszTörlés
  5. Clary!

    Megint én. :)

    Felkukkantottam a blogodra, és nagyon tetszik. Mi lenne, ha kitenném a linked?

    VálaszTörlés