Szeresd meg Jamie-t! - 2. rész - Clare véleménye a szereposztásról

Sziasztok!

Nos, ez annak a posztnak a fordítása, amit Cassie osztott meg a saját blogján. Nem életem legjobb fordítása, de ezért a lényeg átjön. :)

Nos, ahogy azt már egy nagyobb levélben az oldalamon elmondtam, nem én választom a színészeket a filmbe. A meghallgatásoknak hihetetlen procedúrája van, aztán van meghallgatás a rendező előtt is, és aztán végül a másik főszereplővel, ebben az esetben Lily Collins-szal. A Screen Games hihetetlenül sok embert hallgatott meg a szerepre, ismerteket és ismeretleneket. Akkor hallottam először Jamie-ről, amikor a producerek mondták, hogy lenyűgöző olvasópróbája volt a rendezőnél. Nem tudom, hogy előtte mennyire volt rajta a radarjukon, de azt tudom, hogy ez elég volt ahhoz, hogy behívják és kipróbálják Lily-vel. És ez volt az a meghallgatás, amit elküldtek nekem, hogy nézzem meg.

Amire azzal a szóval válaszoltam, azt hiszem, hogy „unfuckingbelievable” (Ez kb. olyasmit jelent, hogy kibaszott lenyűgöző – a ford.) Bocsi a káromkodásért.

Ő volt Jace, a ravaszsága, a sebezhetősége, és megvolt benne a humoros és romantikus oldal is. (Örülni fogtok, hogy az egyik jelenet, ami a meghallgatáson volt, az üvegházas jelenet, és a kémia Jamie és Lily között nagyon intenzív.) Ezután csak ültem otthon, és reménykedtem, hogy őt választják. Más színészek is a kosárban voltak még (nevek, amik, azt hiszem, nem nagyon ismertek, legalábbis a film castingjával kapcsolatban nem), és Jamie-t akartam, de – amellett, hogy azt mondtam, tetszett nekem, tudtam, hogy én vagyok a legkisebb csavar a nagy gépezetben. Egy ilyen vezető szereplőt kiválasztani ott vannak a producerek (nyolcan vagy kilencen vannak), a pénzügyi emberek, a stúdió vezetője, és nekik mind egyet kell érteniük benne, hogy ez a pasi a legjobb.

És egyet értettek.

Szóval szerencsésnek érzem magam. Szóval néhány válasz a kérdésekre, amiket Twitteren kaptam:

1. Mikor tudtad meg, hogy Jamie lesz Jace?
Akkor, amikor ti mind, amikor felébredtem, és láttam a cikkeket. Felhívtam a stúdiót, hogy megerősítsék.

2. Jamie-nek ki lesz húzva a szeme és hosszú haja lesz a filmben?
Nem értettem ezt a kérdést, amíg eszembe nem jutott, hogy benne van egy bandában, és néhány képen az interneten ki van húzva a szeme. Le fogják vágni a haját, dolgozni fog a testén, és kontaktlencséje lesz – ha nem tudjátok elképzelni, hogy ez hogy fog kinézni, csak gondoljatok más filmes átalakulásokra, amiket már láttatok életetekben. És Jamie már amúgy is egy magas, szőke és szexi pasi, szóval ez nem lesz túl hosszú út, amit be kell járni.

3. Kit fognak következőleg kiválasztani?
Nem tudom. Szerintem Alec-et vagy Simont, de ez csak tipp.

4. Ilyen hosszú ideig fog tartani a többi karakter kiválasztása is?
Gyorsabban kell mennie mostantól.

Nos, tudom, hogy néhányan olyan boldogok lesztek ezzel kapcsolatban, amilyen boldog én vagyok, és néhányan nem. Ez mindig így van, amikor könyvből film lesz. Elég öreg vagyok, hogy emlékezzek a lelkesedésre és a petíciókra Dan Radcliffe-fel és Tom Feltonnal kapcsolatban, és ők csak, mennyi is, 11 évesek voltak? Minden jogotok megvan, hogy azt érezzétek, amit, és azt tegyétek, amit úgy érzitek, tennetek kell. Egy választás sem tett volna mindenkit boldoggá, mert mindenkinek megvan a saját elképzelése a karakterekről. És ez az elképzelés hozzátok tartozik, és senki és semmi nem tudja megváltoztatni. Azt gondolom, hogy amikor az emberek meglátják Jamie-t Jace-ként, olyan boldogosok és meglepettek lesznek, mint amilyen én voltam. Végül, egy névtelen embert idézve, akinek megmutattam a meghallgatásos felvételt:

„Egy: megnyerted a lottó főnyereményt. Kettő: Meg kell tartania a brit akcentust.”

Azt hiszem, az utóbbit majd meglátjuk. :) Megtörténhet.

Oszd meg Google Pluson

A szerző: Deszy

Deszy a bloggerkedést fanfictionökkel kezdte, azután hamar más területre nyargalt. Jelenleg könyves blogot vezet, Cassandra Clare rajongói oldalát, előzeteseket feliratoz, és próbál képben maradni a kedvenc színészei és sorozatai tekintetében is.
    Blogger Comment

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése