Little Ashes trailer

Sziasztok!

Bizonyára legtöbb Robert Pattinson és Twilight rajongó ismeri a Little Ashes című filmet, bár valószínűleg látni kevesen látták. Én is így voltak, és vagyok is vele, mert sajnos látni még mindig nem láttam. Egy-két képet vagy jelenetet a legtöbben ismerünk, hiszen Robert egy egészen más oldala mutatkozik meg a filmben. Az alábbi képen már bizonyára a legtöbben csámcsogtak egy sort:


Én eddig a filmről kb. annyit tudtam, hogy mi a címe, hogy Robert alakítja Dalí-t, láttam ezt a képet illetve azt a jelenetet, amiben egy pasival csókolózik. (Rajta is volt a TOP10 Színészek, akik másik pasival csókolóztak filmben listámon... Ha kíváncsiak vagytok a listára, felteszem. xD Elég meglepő.)

De most megnéztem az előzetest, és azt kell mondanom, lehet, hogy érdekes film. Nem mondhatnám, hogy Dalí a kedvenc festőm lenne, és a másik főszereplő, Garcia Lorca sem tartozik a kedvenceim közé, de az biztos, hogy ha Dalí élete csak egy kicsit is hasonlított a festményeihez, akkor elég kalandos és érdekes film lehet.

Nos, íme az előzetes:

Oszd meg Google Pluson

A szerző: Deszy

Deszy a bloggerkedést fanfictionökkel kezdte, azután hamar más területre nyargalt. Jelenleg könyves blogot vezet, Cassandra Clare rajongói oldalát, előzeteseket feliratoz, és próbál képben maradni a kedvenc színészei és sorozatai tekintetében is.
    Blogger Comment

3 megjegyzés :

  1. *vigyorogva jelentkezik* Én kíváncsi vagyok a listádra :D Ezzel kiderül, hogy mit kell még megnéznem :D

    VálaszTörlés
  2. Hihihi. xD Örülök, hogy érdekel. Az eredeti lista sajnos a Facebook homályába vész :(, de!!! A kedvencek közé lementve megvannak, úgyhogy akkor újra összeállítom, és felteszem. :D Vannak benne meglepetések, az tuti. xD Van csajosban is, de az nem olyan érdekes. :P

    VálaszTörlés