Hivatalos: Francis Lawrence rendezi a Futótüzet

Sziasztok!

Hivatalosan bejelentették, hogy a Hunger Games második filmjét, a Futótüzet Francis Lawrence rendezi majd. Erről már korábban is írtam, és a dolog igazából nem meglepő, hiszen már annyit beszéltek róla, hogy nem lehetett csupán pletyka.

Francis a következőket nyilatkozta:

"Tényleg megtiszteltetés és kiváltság a Futótüzet, Suzanne Collins szeretett trilógiájának második fejezetét a nagyképernyőre hozni. Beleszerettem a szereplőkbe, a témába és a világba, amit alkotott, és ez a fejezet még jobban megnyitja ezeket az elemeket meglepő, elbűvölő és érzelmes módon. Alig várom, hogy elmerüljek benne, és életre hívjam az igazán nagyszerű szereplőgárdával és a filmkészítőkkel. 

Francis egy üzenetet is írt a rajongóknak:

Hello, Hunger Games rajongó társaim! Csak azt akartam, hogy mind tudjátok, milyen hihetetlen izgatott vagyok, és milyen megtisztelve érzem magam, hogy része lehetek a Futótűznek. A nap végén, minden munka, amit a filmjeimbe fektetek, értetek van - a rajongókért. Mindenképp írjátok meg és tudassátok velem, mit szeretnétek leginkább az adaptációban, hogy biztosak lehessünk benne, hogy valami egészen hű és látványos dolgot hozunk össze!
Oszd meg Google Pluson

A szerző: Deszy

Deszy a bloggerkedést fanfictionökkel kezdte, azután hamar más területre nyargalt. Jelenleg könyves blogot vezet, Cassandra Clare rajongói oldalát, előzeteseket feliratoz, és próbál képben maradni a kedvenc színészei és sorozatai tekintetében is.
    Blogger Comment

2 megjegyzés :

  1. Ő rendezte a Constantine, a démonvadászt is ugye? Annyira szeretem azt a filmet. És a videoklipjei is általában tetszettek. :)

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Igen, ő rendezte. :) Meg a Legenda vagyok-ot és a Vizet az elefántnak-ot is. :)
    Én bizakodó vagyok vele kapcsolatban, remélem, nem fogok csalódni. :)

    Pussz:
    Deszy

    VálaszTörlés