Elveszett Lelkek Városa - Beszámoló

Sziasztok!

Na, jelentem, elolvastam. És totál kész vagyok, bár nem annyira, mint a negyedik rész után. Kicsit függővég, de inkább abban az értelemben, hogy maradtak kemény megválaszolatlan kérdések, nem abban az értelemben, ahogy a negyedik rész vége függővég volt. Ennyit elmondhatok.
Nekem sokkal jobban tetszett, mint a negyedik rész, sokkal jobban visszaidézi azt, amilyen az első három sorozat volt. Sebastian szerintem nagyon hatásos gonosz, azt gondolom, talán még jobb is, mint amilyen Valentine volt. 
A könyv tele van fordulatokkal és izgalmakkal, megvolt valami is, amire sokan vártunk (nem mondom el, mi :P), voltak kellően romantikus jelenetek is, és Jace és Clary szálán kívül is sok szereplőről olvashattunk.
Fogalmam sincs, hogy fogom kibírni a következő részig, ami még másfél év... :O


Nem írok spoilereset, ha valaki már olvasta, és kíváncsi a véleményemre, akkor keressen meg Facebookon! :D
És ha lesz kérdés, akkor azokat megválaszolom egy külön posztban!
Szóval ha valami érdekel titeket, akkor kérdezzetek! 
Oszd meg Google Pluson

A szerző: Deszy

Deszy a bloggerkedést fanfictionökkel kezdte, azután hamar más területre nyargalt. Jelenleg könyves blogot vezet, Cassandra Clare rajongói oldalát, előzeteseket feliratoz, és próbál képben maradni a kedvenc színészei és sorozatai tekintetében is.
    Blogger Comment

3 megjegyzés :

  1. Mikor jelenik meg magyarul?

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Ez egy nagyon jó kérdés, egyelőre a kiadó se tudja.
    Az előző rész is májusban jelent meg, és karácsony előtt jött ki magyarul. Szóval szerintem december előtt nem számíthatunk rá.

    Pussz:
    Deszy

    VálaszTörlés
  3. Kiegészítés:

    Ezt írta ma a kiadó:

    "A jogok megvételéről jelenleg is tárgyalunk. Ennél többet nem tudok mondani. :P"

    VálaszTörlés