Isabelle: 8 esélyes?

Sziasztok!

Egy TMI rajongó bennfentes infói szerint, aki találkozott Cassandra Clare-rel az egyik turnéján, az Isabelle szerepére esélyes színésznők sora 8-ra szűkült.

Cassie állítólag azt mondta neki, hogy közülük 6 brit, 1 amerikai és egy ausztrál. Azt, hogy az előbbi hét színésznők kik lehetnek, nehéz lenne megtippelni, de ausztrál színésznőből kettő került szóba:

Phoebe Tonkin, akiről már írtam, illetve Adelaide Kane. Valószínűleg egyikükről lehet szó.




Oszd meg Google Pluson

A szerző: Deszy

Deszy a bloggerkedést fanfictionökkel kezdte, azután hamar más területre nyargalt. Jelenleg könyves blogot vezet, Cassandra Clare rajongói oldalát, előzeteseket feliratoz, és próbál képben maradni a kedvenc színészei és sorozatai tekintetében is.
    Blogger Comment

5 megjegyzés :

  1. A második ausztrál jelölt nem rossz :) Hasonlóan képzeltem el én is.

    VálaszTörlés
  2. Szerintem én megtaláltam Adelaide-ban a tökéletes Isabelle-t. Tonkin nekem inkább Tessa...
    Puszi: Anabella

    VálaszTörlés
  3. Nekem valahogy egyikük sem az igazi, de egyikük miatt sem leszek felháborodva, ha értitek, mire gondolok. :)

    VálaszTörlés
  4. Hmm.. Hát nekem egyikük sem Isabelles, valahogy én máshogy képzeltem el, ahogy az eddigi összes szereplőt..Nekem Isabelle olyan Megan Foxos, Jace Alex Pettyferes, Clary Emma Robertses, Simon Logan Lerman, stb..

    VálaszTörlés
  5. Még egyáltalán nem biztos, hogy közülük kerül ki Isabelle. Egyébként Megan Fox jó választás lenne, csak már kicsit idős a szerephez. Ahogy kicsit már Alex Pettyfer is. Logan Lerman még nem teljesen kizárt. Emma Roberts... Hát, ő talán túl ismert arc hozzá. Én szeretem őt, de Lilynek jobban örülök.

    És ahogy mindig mondani szoktam: számomra is két Jace létezik. Egy, aki a filmben lesz, és egy, aki a könyvben van. Elképzelheted őket máshogy is, senki nem tart vissza. :)

    VálaszTörlés