Thor 2.

Sziasztok!

Nem tudom, ti láttátok-e a Thor című filmet. Ha nem, nézzétek meg! Ha igen, akkor remélem nektek is annyira tetszett, mint nekem. 

Nos, akik láttuk, tudjuk, hogy micsoda függővége van a sztorinak. Így amikor hazajöttem annak idején a moziból, rögtön néztem, hogy jön-e folytatás. És nem meglepő, hogy jön. De először csak A bosszúállók című filmet találtam, ami egy ilyen össznépi képregényhős dolog lesz, hiszen szerepel benne többek között Amerika kapitány, Thor, Loki, Vasember, Hulk és még sokan mások.

Viszont ez a film pont azzal a szállal nem foglalkozik, ami engem érdekelne. Igen, jól sejtitek: romantikus kis szívem happy endért kiált!!! xD

Nos, most úgy tűnik, mégis van remény, mert nem csak A bosszúállók lesz, hanem bizony Thor 2. is. :) Amikor megtudtam a hírt, nagyon örültem.

Úgy tűnik, Chris Hemsworth, aki Thort alakítja visszatér, ez biztos, és az is biztosnak tűnik, hogy nem Kenneth Branagh lesz a rendező. (Ennek viszont nem örülök annyira, mert őt imádom. Lockhartként, színészként és rendezőként is. xD) 

A többi szereplő visszatérése még kérdés, de nagyon remélem, hogy Natalie Portman elvállalja a szerepet, mert nem vagyok híve azoknak a filmeknek, amikben valamelyik színészt egy másikkal helyettesítenek ugyanabban a filmben...

Na mindegy. Ez mindenképp örömteli hír. :D A további infókat pedig lelkesen várom! :D
Oszd meg Google Pluson

A szerző: Deszy

Deszy a bloggerkedést fanfictionökkel kezdte, azután hamar más területre nyargalt. Jelenleg könyves blogot vezet, Cassandra Clare rajongói oldalát, előzeteseket feliratoz, és próbál képben maradni a kedvenc színészei és sorozatai tekintetében is.
    Blogger Comment

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése