Emma megint tündököl

Sziasztok!

Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de engem Emma Watson (annak mondom, aki esetleg nem tudná: Hermione) újra meg újra lenyűgöz. Amikor levágatta a haját, az sokkolt. De egyre inkább úgy érzem, jó döntés volt. Mintha Emma feléledt volna, mintha sokkal szabadabb lenne. És ez persze abban is jó eszköz, hogy kitörjön Hermione szerepéből. Én hosszú és rövid hajjal is imádom, szerintem gyönyörű, és mostanában csak úgy tündököl. Íme néhány újabb kép róla:



Oszd meg Google Pluson

A szerző: Deszy

Deszy a bloggerkedést fanfictionökkel kezdte, azután hamar más területre nyargalt. Jelenleg könyves blogot vezet, Cassandra Clare rajongói oldalát, előzeteseket feliratoz, és próbál képben maradni a kedvenc színészei és sorozatai tekintetében is.
    Blogger Comment

1 megjegyzés :

  1. Szia! :)
    Annyira szép! Mindig meglepődöm, mikor egymás mellett látom őket Daniellel, mert a srác alig 160 cm, Emma pedig magasabb nála.
    Ő az az ember, akinek minden jól áll. Olyan jó a stílusa, hogy az embereknek szerintem akár egy darab rongyban is tetszene. :) Én hosszú hajjal jobban szerettem, de nagyon úgy néz ki, hogy ő tényleg így törik ki Hermione szerepéből. :)
    Rupert haja fura, de neki én bármit megbocsátok. ;)
    Dan megint csak nagyon aranyos azzal az őrült-dilis-vicces srác-vigyorával. :D Úgy bírom ezt a gyereket!!!!!
    És még egyszer leírom, hogy Emma csodaszép. :)
    Köszi a képeket! :D
    Puszi : Clary

    VálaszTörlés