Hóborc?

Sziasztok!

Rowling honlapjának fordítását olvasgattam, és a következőre bukkantam:
Engem teljesen sokkolt! Hóborc nem szellem? Akkor én eddig el voltam tévedve...


Hóborc rágózik. Ez hogy lehetséges, ha szellem? (Félig Fej Nélküli Nick nem tud enni).
Hóborc nem szellem; sosem volt élő személy. Ő egy elpusztíthatatlan káosz-tömeg, elég szilárd ahhoz, hogy csillárokat csavarozzon ki, botokat dobáljon és igen, még rágózni is szokott.
Oszd meg Google Pluson

A szerző: Deszy

Deszy a bloggerkedést fanfictionökkel kezdte, azután hamar más területre nyargalt. Jelenleg könyves blogot vezet, Cassandra Clare rajongói oldalát, előzeteseket feliratoz, és próbál képben maradni a kedvenc színészei és sorozatai tekintetében is.
    Blogger Comment

2 megjegyzés :

  1. ha Hóbor elpusztíthjatatlan, akkor a Véres Báró hogy tudja bántani?

    VálaszTörlés
  2. Fogalmam sincs, viszont tippem van. Attól, hogy elpusztíthatatlan, érezni még érezheti a fájdalmat... De ezt Rowlingtól kéne megkérdezni. :)

    VálaszTörlés