Mi lesz az új varázslatos franchise?

Sziasztok!

Tegnap találtam egy cikket, és gondoltam megosztom veletek. A cikkben azt próbálják fejtegetni, hogy egy Harry Potter utáni világban vajon mi lesz az új nagy siker? (Én ehhez még hozzá tenném a Twilightot is, hiszen annak is hamarosan vége, még így is, hogy a két rész között egy évet kell majd várnunk. + Hihi, átfutottam a cikket még egyszer, és a Twilightot is írják, csak a címben az nem jelenik meg. Na mind1.)

Hat olyan regényt sorolnak fel, amiből a következő években film is fog készülni. Ezek közül 5-öt olvastam, a 6. pedig szerintem meg sem jelent magyarul, tehát most büszke vagyok magamra. Követem a trendet. xD *hátba veregetés*

Félre a tréfát! Jöjjenek a könyvek, amiket nagy eséllyel ti is ismertek. :)









Én a Mortal Instruments-re és a Hunger Games-re tippelnék, szerintem ezek a legjobbak, és ezekben látom azt a fantáziát, ami szerintem nagy sikert szülhet. A Matched-et is nagyon jónak tartom, de sajnos valamiért nem érzem úgy, hogy nagy siker lesz belőle. Ezekről a regényekről már olvashattatok is az oldalon, és még fogtok is. Az éhezők viadalát sajnos kicsit hanyagolom, de azt is ugyanúgy imádom, és azt hiszem, mostantól több poszt is lesz a sorozattal kapcsolatban. A Matched első fejezetének fordítása már készül. A TMI-ról pedig ugye nem kell beszélnem... Abból is készülnek a fordítások, és más posztokra is számíthattok még.

Ami a másik három könyvet illeti... A Wake címűt, mint már mondtam is, nem ismerem. De lehet, hogy ha a többi mellé merték tenni, el kell olvasni. :D A filmtől viszont kicsit félek, hiszen azt írják, hogy Miley Cyrus neve is szóba került, és egész őszintén... Ő nem a kedvencem.

A Shivert olvastam, a Lingernek is nekiálltam. Nem volt rossz könyv, izgalmas. De nem is tudom... Nekem valami hiányzott belőle. Arról nem is beszélve, hogy farkasos, és szerintem azért nem lehet belőle átütő siker, mert a vámpírokból és farkasokból kezdünk kicsit besokallni. És bár izgalmas ez az új, hidegtől alakulnak át megoldás, akkor is csak farkasos marad. (Várom a köveket, amiket a rajongók vetnek rám. xD)

A Beautiful Creatures-t épp múlt héten olvastam el, anyukám pedig tegnap fejezte be. Sok negatív kritikát olvastam vele kapcsolatban, nekem mégis tetszett. Azt viszont nem gondolnám, hogy egy új nagy siker lesz, legalábbis nem olyan nagy, mint a Harry Potter vagy a Twilight. Boszorkányos, ami szintén nem olyan divatos manapság, és nem tudom, hogy mennyire lehet majd filmben visszaadni a könyv hangulatát.

A nagy jövőt tehát a Hunger Games-nek és TMI-nak jósolnám. Hogy miért?

A Hunger Games könyvek nagyon izgalmasak, sok kérdést vetnek fel, elgondolkoztatnak. Kicsit sci-fi, kicsit fantasy, de közben pont a média fontosságának kérdését veti fel. A főhősnő nem az a báb, akit mostanában sok könyvben megszokhattunk. Rendkívül erős karakter, egy harcos, aki küzd az életéért és a szeretteiért, bátor, erős és okos. Pont ebből és a harcjelenetekből kifolyólag a történet egy uniszex disztópia, fiúk, lányok, nők és férfiak is találnak benne olyat, amit szerethetnek. És a romantikus szál sem utolsó, egy szerelmi háromszög vár az olvasókra. :)
A filmet már forgatják. És habár a szereposztással nem vagyok teljesen elégedett, tény, hogy olyan színészeket választottak, akik elég ismertek és tehetségesek ahhoz, hogy beszéljenek a filmről. A főhősnő Katnisst például az a Jennifer Lawrence alakítja majd, akit idén Oscarra is jelöltek, Gale-t, a szerelmi háromszög egyik férfi tagját pedig Liam Hemsworth játssza, aki egyrészt Miley Cyrus pasija és egyben szereplőtársa Az utolsó dal című filmből, másrészt a Thort alakító Chris Hemsworth öccse. Peetát, a másik főhőst, és szerelmi háromszög harmadik tagját, a tinik körében már ismert Josh Hutcherson játssza majd. Ezenkívül a filmben olyan nevek tűnnek még fel, mint Woody Harrelson és Donald Sutherland.

A TMI sikerét szintén biztosnak érzem. A könyv szintén uniszex, tehát fiúk és lányok egyaránt megtalálhatják benne azt, amit keresnek. A világ, amit Cassie Clare alkotott rendkívül összetett és mély, a karakterekért lehet rajongani, és a történet nagyon izgalmas. A sok össze-vissza szerelmi szál és családi kapcsolat pedig az egészet csak még jobbá teszi.
Ami a filmet illeti, két főszereplőt már kiválasztották, és így utólag azt tudom mondani, mindkettő jó döntés volt. Mindkét színésznek van már tapasztalata, a fiatalok körében ismertek és nagyon tehetségesek. Ezenkívül a történet lehetőséget ad nagyon jó speciális effektekre, ami szintén bevonzhatja az emberek a moziba.
Ezenkívül ne feledkezzünk meg az Infernal Devices sorozattal, és a TMI sorozat új részeiről, amik fenntartják a rajongást és az izgalmat, amíg várjuk a filmet, másrészt pedig újabb filmekre adnak lehetőséget. Ráadásul az Infernal Devices film valami nagyon új lenne, hiszen kosztümös fantasy-t nem nagyon látunk a moziban.
Ami pedig még nagyon jó, hogy Cassie Clare kiszolgálja a rajongókat. Abszolút közvetlen a kapcsolata velük, válaszol a kérdéseikre, meglepetés novellákat ír, ilyesmi. Szerintem ez is nagyon fontos lehet a sikerhez.

Nem is szaporítanám a szót. Majd kiderül, hogy lesz. Kíváncsian várom! :D

Ja, és ha valakit érdekel a cikk:
http://www.nextmovie.com/blog/the-next-harry-potter/
Oszd meg Google Pluson

A szerző: Deszy

Deszy a bloggerkedést fanfictionökkel kezdte, azután hamar más területre nyargalt. Jelenleg könyves blogot vezet, Cassandra Clare rajongói oldalát, előzeteseket feliratoz, és próbál képben maradni a kedvenc színészei és sorozatai tekintetében is.
    Blogger Comment

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése