Photoshop

Sziasztok!

Tegnap óta végre van photoshopom!!!! :D Úgy örülök neki! Egészen pontosan Photoshop CS3.

Már próbálkoztam is egy-két dologgal. Gondoltam, felteszem ide, miket sikerült összehoznom. xD A legfontosabb dolog, amit meg akartam tanulni, a szem és haj színének megváltoztatása. Ez sikerült is, hellyel-közzel. Szóval íme egy ismeretlen nomád vagy újszülött vámpírlány (aki lehet, hogy majd még fanfictiont ihlet), illetve Teddy Lupin metamorfmágus képességgel megváltoztatott hajszínnel. :D





De azért próbáltam rájönni arra is, melyik ecset mire való, és szórakoztam egyet:



Nekem erről az utóbbiról a Sikoly jut eszembe. xD
Oszd meg Google Pluson

A szerző: Deszy

Deszy a bloggerkedést fanfictionökkel kezdte, azután hamar más területre nyargalt. Jelenleg könyves blogot vezet, Cassandra Clare rajongói oldalát, előzeteseket feliratoz, és próbál képben maradni a kedvenc színészei és sorozatai tekintetében is.
    Blogger Comment

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése