2013-as könyvlista

Sziasztok!

A tavalyi olvasási listámat nem sikerült megvalósítanom, kicsit túl magasra tettem a lécet. Úgyhogy most egy kicsit megvalósíthatóbb listát állítottam össze. Íme tehát 12 könyv, amit szeretnék elolvasni jövőre:

  1. J. R. R. Tolkien: A gyűrűk ura
    Ez már szerepel pár éve a listámon, egyszer már sikeresen neki is álltam, el is olvastam 150-200 oldalt, aztán vége lett a nyárnak, és abbamaradt. De most megint megkísérlem. :D
  2. Leiner Laura: Szent Johanna Gimi 1.
    Ez az a könyv, amit alapból valószínűleg nem olvastam volna el magamtól, de a láz, ami körülötte van, kíváncsivá tett. 
  3. J. K. Rowling: Átmeneti üresedés
    Már az is csoda, hogy eddig nem álltam neki. J. K. Rowling a kedvenc íróm (vagy legalábbis az egyik kedvenc), nem is kérdés, hogy el akarom olvasni a könyvét, akármilyen témában is írja. Felőlem akár a szárnyas tehenekről is szólhatna, akkor is elolvasnám.
  4. Valamilyen Nalini Singh könyv
    Nalini Singh könyveivel már régóta szemezek, de soha nem jutottam el a megvalósítás szintjéig. Valahogy mindig csak halasztgattam. Most még jó véleményeket is hallottam róla, olyanoktól, akiknek a könyves ízlésében bízom, szóval...
  5. Cassandra Clare: Clockwork Princess
    A Cassandra Clare rajongói oldal szerkesztőjeként már munkaköri kötelességem is, hogy ezt rátegyem a listámra, ahogyan az is, hogy elolvassam. De ha nem így lenne, akkor is listás lenne. Mert ez a könyv... Nem tudom elképzelni, mi lesz benne. Nem tudom elképzelni, hogy lesz ennek normális vége. Nem tudom elképzelni, hogyan választ és kit választ. És Zakariás testvér. És... Na jó, nem sorolom. Ez a könyv a rengeteg kérdőjel esete, és az első olyan könyv, amit rettegéssel teli örömmel várok. :D A mazochizmus magasfoka lesz az olvasása, mert tuti, hogy összetöri a szívem, bármi lesz is.
  6. J. R. Ward: Újjászületett szerető
    Igen, olvasom a Fekete Tőr Testvériséget. Bár bevallom, ahogy haladunk előre a történetben, egyre kevésbé tetszik. Az, hogy már nem egy párra, hanem sok-sok szereplőre fókuszálunk egyszerre... Hát, nem tudom, nekem nem jön be. Mindenesetre Quinn és Blay történetére rettentően kíváncsi vagyok, gyakorlatilag miattuk olvasok tovább. Ez még nem az, de a következő... Addig mindenképp kitartok, és még az sem zavar, hogy ennek a könyvnek az olvasásához kénytelen újraolvasni az előzőeket is, mert elfelejtettem, mi történt az utóbbi részekben.
  7. Veronica Roth: A beavatott
    Egy olyan könyv, ami már a polcomon is van, amire nagyon kíváncsi is voltam, aminek rengeteg rajongója van, amiből film lesz, amit mindenki dicsér, és én még mindig nem olvastam. Pedig akartam, nagyon. Ezért is vettem meg. De aztán pont rosszkor jött, mert némi disztópiatúltengésben szenvedtem/szenvedek. De az a helyzet, hogy még mindig imádom őket, de kell hozzájuk egy hangulat, mert hajlamos vagyok tőlük kicsit bedepizni. 
  8. Helena Silence: Enigma
    Volt szerencsém ott lenni a könyvbemutatón, és kaptam is egy ajándék példányt belőle (amit még mindig köszönök a Könyvmolyképző Kiadónak), és még dedikáltathattam is. Nagyon izgatott vagyok, mert csupa jót hallottam róla.
  9. Katie McGarry: Pushing the Limits
    Rengeteg jót hallottam róla, olvastam már többször a legjobb könyvek listáján, és... Muszáj olvasnom, nem is kérdés. 
  10. Valamilyen John Green könyv
    John Green. Nálunk kevésbé népszerű, de olyan láz uralkodik körülötte Amerikában, hogy valamit biztosan nagyon tud. Azt a videóiból már hellyel-közzel tudom, hogy vicces, és plusz pont, hogy jóban van Cassandra Clare-rel. Tervezem egy ideje, hogy olvasok tőle, remélem, idén összejön. És azt hiszem, azt is tudom, melyik könyve lesz az áldozat.
  11. Diana Gabaldon: Outlander – Az idegen
    Újabb könyv, amiről rengeteg jót hallottam ismerőseimtől, és még meg is van, de még nem jutottam el odáig, hogy el is olvassam. De idén már tényleg el fogom!
  12. Jus Accardo: Touch
    Na jó, ezt muszáj nevesítenem, mert... Lupi odavan ezért a könyvért. De úgy nagyon. És Kelly is. És nekem ez elég. :D
Oszd meg Google Pluson

A szerző: Deszy

Deszy a bloggerkedést fanfictionökkel kezdte, azután hamar más területre nyargalt. Jelenleg könyves blogot vezet, Cassandra Clare rajongói oldalát, előzeteseket feliratoz, és próbál képben maradni a kedvenc színészei és sorozatai tekintetében is.
    Blogger Comment

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése