Pottermore - Hogyan? - 3. rész

Sziasztok!

Na, végre sikerült bejelentkeznem, úgyhogy még néhány infó és kép. 

Ami fontos lehet, hogy:

A térképre úgy tudsz visszajutni, ha felső Pottermore feliratra kattintasz. A saját adataid megtekintéséhez (miket gyűjtöttél össze, milyen a pálcád stb.) a házad címerére kell kattintani a Pottermore felirat alatt. A házad klubhelyiségébe, amely afféle Fórum, a Common Roomra kell kattintani, a Nagyteremhez pedig a Great Hallra, itt látható a házkupa állása. A Trunk feliratra kattintva láthatod a dolgokat, amelyeket találtál vagy vettél, ezeket akár el is tudod ajándékozni.

Ami még fontos lehet, hogy bejelölhetsz embereket barátnak. Azt, hogy kik jelöltek barátnak, kik a barátaid, a Friends-re kattintva láthatod, és itt küldhetsz magad is felkérést. Az én nevem StrikePatronus126, ha esetleg valaki fel szeretne venni. :)

A Favourites fül alatt láthatod, ha egy-egy lényt, jelenetet, bájitalt, fejezetet stb. kedvenceltél. 

Visszatérve a varázsláshoz, amiről előbb csak keveset tudtam írni, kb. így néz ki a dolog:



Ha kinagyítjátok a képet, láthatjátok, hogy a P betű körül villog egy karika. Na, ezt úgy tudod elérni, hogy amikor egy varázslatot elkezdesz, megnyomod az első betűt. Akkor az első betű körül, ami jelen esetben a P, villogni kezd a karika. Ekkor újra le kell nyomni ezt a betűt. Ezután szép sorban fog haladni ugyanígy a többi betűn, a sorrendet mindig láthatod a lenti kiírásban, a világos betűket kell nézni. Na szóval a lényeg, hogy a sorban következő betűt csak akkor szabad megnyomni, amikor a karika már villog körülötte. A párbajban az nyer, aki gyorsabban meg tudja ezt csinálni hiba nélkül.

Ha kérdésetek van, állok szolgálatotokra! ;)
Oszd meg Google Pluson

A szerző: Deszy

Deszy a bloggerkedést fanfictionökkel kezdte, azután hamar más területre nyargalt. Jelenleg könyves blogot vezet, Cassandra Clare rajongói oldalát, előzeteseket feliratoz, és próbál képben maradni a kedvenc színészei és sorozatai tekintetében is.
    Blogger Comment

2 megjegyzés :

  1. Szia Deszy! :)
    Én is regisztráltam a pottermore játékba, és szertném megköszönönni ezt a segítséget :D nagyon jól jött ^^ Lenne egy kérdésem, remélem tudsz nekem segíteni. A bájitalkészítésről lenne szó... Mindent utasítás szerint követtem, de sohasem akar összejönni.. Üstöm még nem robbant fel, de mindig zöld lesz a kotyvalékom, azt az üzenetet kapom, hogy mennyiségű összetört hozzávalót adtam a dolgokhoz, ami nem igaz, merthát pontosan követtem az utastást.. >.< Már mindent megpróbáltam, de nem akar összejönni.
    Puszi Mienna (GobletRose2196)

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Nagyon szívesen, örülök, hogy hasznosnak találtad.

    Ami a bájitalkészítést illeti. Bevallom, én magam nem vagyok nagy játékos, engem főleg az új infók érdekelnek. De ha azt írja, hogy sok az alapanyag, akkor minden bizonnyal az a baj.
    Lehetséges, hogy fel sem tűnik, hogy sokat szórsz bele, mert sokszor megborul, vagy csak az számodra egy darabnak tűnik, közben mégsem az. Kísérletezgess gyakorló üzemmódban, úgy sem az alapanyagaid nem fogynak, sem az üstöd nincs veszélyben. :)

    Pussz:
    Deszy

    VálaszTörlés