Jacob-Nessie

Sziasztok!

Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de nekem nagy kedvencem Jacob és Nessie bevésődése. Egyrészt mert eszeveszett módon vártam, hogy Jacobnak is happy end legyen, és elképzelni sem tudtam, hogy fog ez összejönni. Másrészt magyarázza azt a furcsa köteléket, ami nem hagyta Bellát elszakadni Jacobtól, miközben mindvégig tudta, hogy Edward az igaz szerelme. Harmadrészt pedig szerintem A púpos című film óta engem nem zavar ez a furcsa felnevelem, aztán összejövök vele dolog... 
Persze, lehet mondani, hogy morbid, de ha valaki a könyvet olvassa, az pontosan tudja, hogy semmilyen perverz gondolata nincs Jacobnak a kis Nessie-vel kapcsolatban. 
Nagyon kíváncsi leszek, hogy ezt hogy fogják tudni megjeleníteni a filmben, kicsit félek tőle. Bár ami azt illeti, a bevésődéssel teljesen elégedett voltam. Találtam egy jó kis összeállítást erről a kapcsolatról, ami nekem nagyon tetszett, és gondoltam, megosztom itt is, nem csak a tumblr oldalamon. :)


 



Oszd meg Google Pluson

A szerző: Deszy

Deszy a bloggerkedést fanfictionökkel kezdte, azután hamar más területre nyargalt. Jelenleg könyves blogot vezet, Cassandra Clare rajongói oldalát, előzeteseket feliratoz, és próbál képben maradni a kedvenc színészei és sorozatai tekintetében is.
    Blogger Comment

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése