Cirque De Soleil film

Sziasztok!

Bevallom, én magam nem vagyok nagy cirkusz rajongó. Évek óta nem voltam egyben sem, bár mindig szeretettel fogok emlékezni rá. Az édesapám volt az, aki először elvitt a cirkuszba, és soha nem felejtem el. Azóta is sajnos már meghalt, de akárhányszor cirkuszt látok, mindig ő jut eszembe. (Utána pedig Spirit Bliss. :P)

Egy cirkusz, már amennyiben még annak lehet nevezni, azonban még mindig vonz. Ez pedig a Cirque de Soleil. Már jártak is kis hazánkban, de sajnos be kell vallanom, nem az én pénztárcámnak vannak kitalálva.

Most viszont még ha csak részben is, de megtapasztalhatjuk, milyen is az előadásuk. A film - merthogy erről van szó - készítésében ráadásul benne van James Cameron keze is és 3D-ben készül. Ez a három együtt: Cirque de Soleil, James Cameron, 3D. Nekem már elég, hogy beinduljon a gondolatra a fantáziám és a nyáltermelésem. :P

Íme az előzetes:


Oszd meg Google Pluson

A szerző: Deszy

Deszy a bloggerkedést fanfictionökkel kezdte, azután hamar más területre nyargalt. Jelenleg könyves blogot vezet, Cassandra Clare rajongói oldalát, előzeteseket feliratoz, és próbál képben maradni a kedvenc színészei és sorozatai tekintetében is.
    Blogger Comment

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése