HP fices blogom szülinapja!

Sziasztok!

Szokták volt mondani, hogy minden szentnek maga felé hajlik a keze. Én pedig még szent sem vagyok, szóval...

Bizonyára tudjátok - vagy ha nem, akkor most megtudjátok -, hogy szabadidőmben írogatok is, és nem is ez az egyetlen blogom. Nem csak saját történeteim vannak, hanem fanfictionöket is írok.

És a Harry Potter fanfictionös oldalam ma ünnepli egy éves szülinapját. Ugyanis pontosan egy éve ezen a napon került fel az Egy Dursley Roxfortban című történetem első fejezete. Azóta már majdnem 30.000 látogatásom volt azon az oldalon is, ami szerintem elég szép, és rengeteg rendszeres olvasóm van. 




Ezen alkalomból több kisebb változást is eszközöltem az oldalon, a mai napra például életre kelt, repülő boszorkányok és mozgó lufik várják az ünneplőket!

Szóval ha van kedvetek Harry Potter fanfictiont olvasni, akár hosszabb lélegzetűt, akár rövidebb novellákat, szösszöket vagy Bogar Bárdéhoz hasonló meséket, akkor kukkantsatok be!

Éljen az egy éves évforduló!!!

Oszd meg Google Pluson

A szerző: Deszy

Deszy a bloggerkedést fanfictionökkel kezdte, azután hamar más területre nyargalt. Jelenleg könyves blogot vezet, Cassandra Clare rajongói oldalát, előzeteseket feliratoz, és próbál képben maradni a kedvenc színészei és sorozatai tekintetében is.
    Blogger Comment

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése