Darren Shan petíció

Sziasztok!

Egyik kedves olvasóm keresett meg a kéréssel, hogy írjak alá egy könyves petíciót, és ha nem gond, terjesszem is a hírét. Én minden ilyennek nagyon örülök, mert én magam is sokszor kívánom, hogy bár megjelenne egy-egy sorozat kimaradt része, egy kedvenc szerzőm könyve stb. És mi, olvasók nem nagyon tudunk máshogy tenni az ügy érdekében, csak kitartó levelezéssel, petíciókkal és természetesen a legfontosabbal: vásárlással.

De milyen petícióról is van szó? Bizonyára a legtöbben hallottatok már Darren Shanról és a könyveiről. (Amennyire tudom, az egyikből film is készült.)
Bár én magam nem olvastam egyik könyvét sem (tudom, öreg hiba, többen próbáltak már meggyőzni), biztos vagyok benne, hogy nagyon jó könyvek, mert ha nem így lenne, nem lenne ennyire népszerű.

Ha mégsem ismeritek, itt olvashattok róla: http://hu.wikipedia.org/wiki/Darren_Shan


Szóóóval, bemásolnám a petíció szövegét:


"Sziasztok!

Szeretnénk a segítségeteket kérni egy sok ember számára nagyon fontos dologban. Ha szoktatok olvasni, akkor nagyon is átérezhetitek helyzetünket:
Szeretnénk, ha a Magyarországon is lelkes rajongótáborral rendelkező Darren Shan új könyveit itthon is kiadnák.
A kiadó levelünkre nem válaszol, épp ezért demonstrálni akarjuk nekik, hogy Darren Shan könyveire igenis van kereslet és igény.
A petíció nem példa nélküli, hiszen Darren Koyasan című könyvét is egy petíciónak köszönhetően adták ki Magyarországon.
Ügyünkhöz TE is hozzájárulhatsz egyetlen aláírásoddal!
Mely könyvekről lenne szó?
Elsősorban a Crepsley Saga-ról, azaz a Brit Könyvkereskedők Nagydíját elnyert Vámpírkötetekből megismert Larten Crepsley életéről szóló könyvekről;
Emellett az önállóan megjelent A Vézna hóhér című kötetről.
Annak érdekében, hogy a könyveket kiadják minél több aláírásra van szükségünk. Neved mellett csupán az e-mail címedet és lakhelyedet kell megadnod.
FONTOS, hogy miután aláírtad a petíciót senki sem fog a hírleveleivel zaklatni. (Csupán egy visszaigazoló e-mailt fogsz kapni, annak megerősítése érdekében, hogy a saját e-mailedet adtad meg)

Ha még többet szeretnél segíteni, akkor küldd el a felhívást ismerőseidnek is, ám már így is nagyon sokkal hozzájárultál az ügyünkhöz.
Köszönjük! :)"


Na szóval, már csak az a kérdés, hol is lehet aláírni a petíciót. Ezen a linken:


Én már alá is írtam. Nekünk csak fél perc, a rajongóknak viszont nagyon nagy dolog! Arról nem is beszélve, hogy lehet, hogy az eddig még magyarul nem megjelent könyv venne rá még egy gyereket az olvasásra! Aláírásra fel! :D

(Halkan jegyzem meg, hogy ha bárkinek van efféle petíciója, ami úgymond jó és értelmes ügyért szól, akkor nyugodtan küldje el nekem a levelet, ha úgy ítélem meg, szívesen aláírom és írok róla bejegyzést. :D Ide küldhetitek a linket: mihoczym@freemail.hu) 
Oszd meg Google Pluson

A szerző: Deszy

Deszy a bloggerkedést fanfictionökkel kezdte, azután hamar más területre nyargalt. Jelenleg könyves blogot vezet, Cassandra Clare rajongói oldalát, előzeteseket feliratoz, és próbál képben maradni a kedvenc színészei és sorozatai tekintetében is.
    Blogger Comment

2 megjegyzés :

  1. Szerintem a Hyperversum második része megérne egy petíciót! Egyébként én végig olvastam Darren Shan vámoíros könyveit. Izgalmas és humoros. Néhol még romantikus és megható is. El kell olvasni!

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Igen, én is gondoltam már rá, hogy csinálni kéne egyet. Meg amúgy ajánlottam Katona Ildikó, a Könyvmolyképző vezetőjének figyelmébe is, hátha...

    Pussz:
    Deszy

    VálaszTörlés