Twilight képregény 2.

Sziasztok!

Nos, ez ma már a második bejegyzés, pedig még reggel 6 sincs. (Nem mondhatjátok, hogy nem gondolok rátok. xD) De ezt a hírt most muszáj megosztanom veletek, mert szerintem sok mindenkit érdekel.

Nos, sokan már azt hittük, hogy Twilight képregény első rész volt, második rész talán nem is lesz, hiszen olyan sok idő eltelt már, és csak nem jött a folytatás. De végre kiderült, hogy ez nincs így, igenis jön a folytatás.

Hogy mikor? Nos, hivatalosan 2011. október 11-én fog megjelenni Amerikában, természetesen angolul. Hogy a Vörös Pöttyös mikor hozza a fordítást, azt egyelőre még nem tudni, de biztosan erre is fény derül hamarosan. :)

A könyv megjelenését Stephenie is várja. Így nyilatkozott: "Tudva, hogy Young Kim milyen gyönyörűen mutatta be a Twilight univerzumot az első részben, már alig várom a másodikat. A helyszínek és a szereplők illusztrációival lenyűgőzően elkapja a világot, és nagyon közel van ahhoz, amit a fejemben láttam, amikor írtam a Twilight-ot."

Nos, abban, aki még nem olvasta a képregényt nyilvánvalóan felmerül a kérdés, hogy miért is várják ilyen sokan a képregényt, amikor úgyis tudjuk, mi lesz benne. Sokakat (bevallom, engem is), meglepett, amikor kiderült, hogy a képregény első része csak az Alkonyat felét foglalja magában, és a második részben lesz majd az első regény vége. 

Én - hála a Könyvmolyképző játékának - nyertem a képregényből egy példányt (ezúton is köszönöm! :D), és olyan furcsának érezném, ha nem lenne meg mellé a folytatás is. Mert ez így kicsit olyan féloldalas, hiányos.

És bizony. Arra is fény derült, hogy valóban Edward lesz a második rész borítóján. Sokan tudni vélték, hogy a két könyvet összeillesztve a két borító majd a mező jelenetet adja majd. Igazuk lett! Íme a borítók:


Nos, igaz, még várni kell rá, főleg ha a fordítási időt is hozzászámoljuk, de én azért örülök, hogy nem hagyták félbe a dolgot. :D
Oszd meg Google Pluson

A szerző: Deszy

Deszy a bloggerkedést fanfictionökkel kezdte, azután hamar más területre nyargalt. Jelenleg könyves blogot vezet, Cassandra Clare rajongói oldalát, előzeteseket feliratoz, és próbál képben maradni a kedvenc színészei és sorozatai tekintetében is.
    Blogger Comment

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése