SOKKKKK!!!!!!!

Sziasztok!

Tudom, hogy azt írtam, ma már nem lesz friss, de most olvastam egy hírt, és szabály szerint sokkot kaptam...

Nagyon úgy néz ki, hogy a Mortal Instruments filmben, bármennyire is a rajongók favoritja a szerepre, nem Alex Pettyfer fogja játszani Jace-t!

Aki nem tudná, ki ő, néhány kép:





De ha nem ő, akkor ki?

Nos, nézzük a jelölteket:

1. Ed Speleers
Igen, igen, az a pasi, aki Eragont játszotta! És nem mondom, valóban szőke, és nem is néz ki rosszul (bár véleményem szerint nem is néz ki olyan jól, mint amilyen jól Jace-nek kellene), de nem hiszem, hogy ez a szerep illene hozzá. Jace olyan "Ki, ha én nem", jó pasi vagyok és ezt tudom is magamról típus. Ed pedig abszolút nem... Ráadásul nekem mindig az Eragon jutna róla eszembe.




2. Jamie Campbell Bower
Hát, őt már láthattuk egy-két híresebb filmben. Kezdődött a Sweeney Todd-dal, azóta pedig szerepelt a Twilight filmekben (igen, Caius, a fehér hajú vámpír...), és a Harry Potterben is (fiatal Grindelwald). Jelenleg pedig a fiatal Arthur királyt játssza a Camelot című sorozatban, amit én nézek. Ennyi szerep után nehezen venné be a gyomrom Jace-ként, arról nem is beszélve, hogy feltétlenül egy olyan színésznek kell eljátszania, aki már a HP-ben és a Twilight-ban is szerepelt? És akkor ugye még nem említettem, hogy Jace nagyon-nagyon jó pasi, és hát valljuk be, Jamie mondjuk egy erős közepes...



3. Leebo Freeman
Nálam ő a mélypont, komolyan. Nem szoktam írásban káromkodni, és félre ne értsétek, semmi bajom nincs azokkal, akik a saját nemükhöz vonzódnak, na de ezért mégis... Leebo a legszebb szóhasználattal élve is (tényleg nem szoktam használni ezt a szót, pont azért mert engem nem zavar, ha vki homoszexuális), de szóval Leebo egy szőkített buzinak tűnik... Lehet, hogy nincs igazam. Elképzelhető. De ha ránézek, nem olvadnék a karjaiba, mint ahogyan azt a potenciális Jace-től elvárnám, hanem inkább kirohannék a világból, vagy legjobb esetben is megkérdezném, hogy van a pasija... És ráadásul hm... enyhén alulöltözött képek is vannak róla neten, márpedig nálam ez is rossz pont egy Jace jelöltnél... MIÉRT??????????



Hármójuk közül én valószínűleg még mindig Jamie-t választanám, mert bár a külseje talán neki felel meg a legkevésbé, de a karaktert el tudom képzelni hozzá.
Mindenesetre csalódtam, hogy Jace szerepét ennyire ledegradáljuk, hogy már ilyen Leebo-k is versenyben vannak.

Én még mindig azon az állásponton vagyok, hogy Jace szerepe Alex-nek íródott. Nem csak azért gondolom ezt, mert szerintem jó pasi. Hanem azért is, mert a karakter szerintem rá illene a legjobban. Ez a laza, "én vagyok a helyi menő csávó, és ezt tudom is magamról, de közben érző szívem van, szeress engem" érzés megvan, ha ránézek. Láttam már egy-két filmjét, és szerintem tökéletesen el tudná játszani, és el is hinnénk róla. Amikor olvastam, én rögtön őt képzeltem oda. Valószínűleg az is benne van, hogy nekem nagyon kevés szőke pasi tetszik (hiába, nálam a szőke herceg hátránnyal indulna, mert a sötétekre bukom...), és Alex, hiába szőke, mégis jó pasi... Megvan a filmhez az erőnléte is, hiszen izmos, ami Jace-től elvárható. Arról nem is beszélve, hogy a legtöbb rajongó őt szeretné. Még tetkói is vannak, mintha ezzel is azt hirdetné: Rúnákat a testemre!

Ha ilyen lesz a szereposztás, abban is erősen kételkedek, hogy elmegyek-e egyáltalán a moziba megnézni. Mert tönkretenné a Jace élményt. Jelen állás szerint nálam Jace mellett minden kitalált férfi karakter eláshatja magát. Elég sok olyan regényt olvastam, amiben nagyon szerettem a férfi főhőst (Meg Cabot Mediátor sorozatában Jesse, a Hívószám 1-800-ban Rob, csak hogy a legkorábbiakat említsem), de Jace mellett Edward és a többi Cullen is, Jacob és mindenki eláshatja magát... Ha rosszul választják ki, hogy ki lesz Jace, azzal ezt az egészet egy csettintésre romba dönthetik...

Szerintetek? Mit szóltok a jelöltekhez?


Oszd meg Google Pluson

A szerző: Deszy

Deszy a bloggerkedést fanfictionökkel kezdte, azután hamar más területre nyargalt. Jelenleg könyves blogot vezet, Cassandra Clare rajongói oldalát, előzeteseket feliratoz, és próbál képben maradni a kedvenc színészei és sorozatai tekintetében is.
    Blogger Comment

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése