Ünneplés

Sziasztok!

Tudom, hogy nagy bulit ígértem. És sok dolgot fontolgattam, hogy mit is lehetne csinálni a 100-as szám jegyében. De arra jutottam, hogy a 100-as listákat nekem sok időbe telik megírni, ti pedig úgyis megunnátok már a közepén. Így végül ilyesmit nem csináltam.

Amit viszont az ünneplés részének szántam, az néhány bejelenteni való, aminek remélem, örülni fogtok. (Még akkor is, ha nem olyan jó hír lesz, mint hogy szeptemberben jön az újabb Rowling könyv. :D)

És akkor ugorjon a majom a vízbe!

1. számú hír

Van egy új Facebook oldalam, csak és kizárólag annak érdekében, hogy mindig naprakészek legyetek! :D

Ezen az oldalon főként a blogos híreket osztom meg, de sok esetben előfordul, hogy egy hírről nem készítek külön bejegyzést, mert rövid lenne stb., de mostantól ezeknek a linkjét is megosztom a Facebook oldalon.

A Facebook oldal már él, lehet lájkolni!!!!



2. számú hír

Már megtaláltok a tumblr oldalamon is! 

Felmerülhet a kérdés, hogy minek csinálok tumblr mikroblogot is, ha már egyszer van rendes blogom is? Nos, a válasz könnyű. A tumblr oldalon fogok megosztani mindenféle képet, animációt, csak úgy a móka kedvéért. Ez az oldal pedig megmarad főként a rendes szöveges híreknek, videóknak stb. (Ez persze nem zárja ki, hogy néhanapján itt is megosszak egy-egy különösen tetsző képet.)

Az új tumblr oldal működtetését rendkívüli módon élvezem, és nem is veszi el sok időmet. Már dolgozom rajta pár hete, hogy mire beüt a hír, legyen mit nézegetni rajta. Remélem tetszeni fog! :D

A címe:



3. számú hír

A hármas számú hír pedig nem más, mint az, hogy hamarosan könyves blogot indítok. Bizony, a bejegyzések megírásába már belekezdtem, a designt is összedobtam, de azért van még vele egy kis munkám.

Régóta fontolgatom, hogy külön könyves blogot indítok, hiszen egyrészt szeretek olvasni, másrészt nagyon örülök, amikor egy jó könyvet másoknak is ajánlhatok. És elképesztően jó érzés, amikor valaki azt mondja, hogy ha én nem vagyok, nem ismerne egy bizonyos könyvet. 

Hogy miért nem álltam neki eddig mégsem? Nos, annyi jó könyves blogot ismerek, hogy magasan van a léc. Egyrészt. Másrészt sosem voltam igazán jó kritikus, és ezt tudom is magamról. 

Viszont ahogy már írtam is, szeretek olvasni, szeretem a könyveket, és szeretek blogolni is. Ráadásul itt vagytok nekem ti is! Így végül úgy döntöttem, belevágok és megpróbálom. Végtére is ha nem próbálom meg, akkor biztosan nem sikerül, nem igaz? 

A könyves blogról majd még írok később, ha lesz hírem. Addig stay tuned! ;)



Mindenesetre szeretném nektek még egyszer megköszönni, hogy itt vagytok nekem, és látogatjátok az oldalt! Amikor belevágtam, már egy-két látogatásnak is nagyon örültem, és még álmodni sem mertem róla, hogy egyszer elérjük a 100.000 látogatást! Elképesztően jó érzés, mert a szívem-lelkem benne van a blogban! Ha ti nem vagytok, lehet, hogy már rég abbahagytam volna, és csak elhagyatott oldal lenne ez a nagy webpusztaságban. De szerencsére nem így van, és ezt nektek köszönhetem! Szóval remélem, továbbra is velem maradtok, és nem hagyjátok, hogy erre a sorsra jusson az oldal. 150.000 látogatásnál megint jelentkezem! ;)


Pusszantás!!!!


Oszd meg Google Pluson

A szerző: Deszy

Deszy a bloggerkedést fanfictionökkel kezdte, azután hamar más területre nyargalt. Jelenleg könyves blogot vezet, Cassandra Clare rajongói oldalát, előzeteseket feliratoz, és próbál képben maradni a kedvenc színészei és sorozatai tekintetében is.
    Blogger Comment

2 megjegyzés :

  1. Hogyha nem találtam volna rá erre az oldalra lehet else olvasom a Hunger Games könyveket és nem lennék olyan nagy rajongója sem.!:D Meg persze az a sok Mortal Instruments kimaradt jelenet..IMÁDOM.!:D Szóval mi köszönjük hogy vagy.!!(=

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    El se hiszed, hogy ezt milyen jó volt olvasni. :) Nagyon szépen köszönöm, hogy ilyen kedveseket írtál, és ígérem, továbbra is itt leszek. :D

    Pussz:
    Deszy

    VálaszTörlés