Könyvfesztivál beszámoló

Sziasztok!

Ma végre sikerült ellátogatnom a Könyvfesztiválra. És imádtam, bár ez nem meglepő. :) Erről következzen most egy kis beszámoló.

Szóval először is, amikor felértünk az első meglepetést egy Csillagok háborúja-béli rohamosztagos volt. Nem viccesek, egy rohamosztagos futkosott. xD Aztán összefutott a mobiltelefonáló Darth Vaderrel, akinek még a hörgése is megvolt. Illetve volt velük még ez a vörös, csáposfejű lény, akinek a becses nevét nem tudom, mert azért akkora rajongó nem vagyok. 



Aztán bementünk a B épületbe, és megkaptuk a sárga karszalagunkat. A bejáratnál szépen viktoriánus ruhába öltöztetett lányoktól kaptunk szelvényt, amivel lehet Soulless-es bögrét nyerni.



Tettünk Anyával egy kört - a végére hagytuk a Könyvmolyképző standját - és szép hevesen csorgattuk a nyálunkat. És megint megállapítottam, hogy az angol könyveket sokkal olcsóbban meg lehet kapni. Jane Austen könyveket pl. 3 féle verzióban láttunk angolul, mind viszonylag kicsi vagy még kisebb, táskakompetens méretben, 700 és 1200 forint között. Komolyan!

Aztán a Könyvmolyképző standján jól bevásároltam, Az angyal, a Percy Jackson új része és a Soulles - A lélektelen kerültek a szatyrunkba, ami gyönyörűséges, piros zsinóros, Twilightos ajándéktáska formáját öltötte magára. 



Aztán ott voltam a VP könyvklub alakuló ülésén, ahol volt játék bögréért, és ami még jobban tetszett, az az interjú volt Gail Carrigerrel. Először is nagyon büszke vagyok magamra, mert végig értettem azt, amit mondott, a tolmács nélkül is, és ez nagyon jól esett a kis szívemnek. Nagyon érdekes dolgokat mondott, és tényleg nagyon szimpatikus és vicces. A végén pedig volt egy kis kérdőívecske, és kaptunk kis ajándékot is. Három filter tea volt egy kis kártyával szépen becsomagolva, Anya más issza is az elsőt. :) Voltak még Vörös Pöttyösös zenék a Kőrösi Csoma Sándor Kéttannyelvű Általános Iskola VP rajongóinak hála (remélem, jól emlékszem a nevükre), vicces-kreatív szöveggel és tánccal. Ja, egyébként ott volt Spirit Bliss is, meg Katona Ildikó is. :D

Aztán ezután tettünk még pár kört, és útba ejtettük a Fogadót is, ahol leginkább gyerekprogramok voltak, de a Ciceró standjánál átvettem a nyereménykönyvemet. (Veronica Roth: A beavatott)

Aztán tettünk még pár kört, és még néhány könyvvel gazdagodtam. Három angol nyelvűvel, illetve egy Vatikánról szóló könyvvel és egy Oscar Wilde-os válogatással. 

Aztán mentünk a dedikálásra, és ha az interjú után azt gondoltam, hogy szimpatikus, akkor a dedikálás után elmondhatom, hogy egy tündér. Nem írom le, hogy milyen ruhában volt, hellyel-közzel láthatjátok a képen, de azt még elmondom, hogy tényleg kesztyűben dedikált. Végig mosolygott, és amikor odamentem, két könyvet is dedikáltattam, egyet nekem, egyet másnak, és előre felírtam direkt a neveinket, és még kedvesen meg is kérdezte, melyik vagyok én. Meg nem csak aláírta a könyvet, hanem kedves üzeneteket is írt bele, az enyémbe azt, hogy 'Best read with tea', a másikba azt, hogy 'Enjoy!'. (Ha valaki még dedikáltatott, és neki mást írt, akkor írja meg! Kíváncsi vagyok! *-*)




Tényleg nagyon kedves volt.

És bár tudom, hogy ez nem túl érdekes, de ott a helyszínen az volt. A tóban voltak kacsák - IMÁDOM a kacsákat, így nagy betűkkel - és ezek igazi pesti, emberhez szokott kacsák, konkrétan egy lépésre voltak tőlem, kijöttek a partra és ott lépegettek, meg minden. Szóval Cassandra Clare-nek üzenem innen a távolból, hogy a kacsák nem minden esetben támadnak! (Cassie Clare tumblr oldalának rajongói, és akik már olvasták az Infernal Devices-t, előnyben! :D)




Na jó, azt hiszem, röviden összefoglalva ennyi. :D 

Nagyon jó volt, ha lesz rá időm, megyek a Könyvhétre is, és jövőre is a Könyvfesztiválra! :D
Oszd meg Google Pluson

A szerző: Deszy

Deszy a bloggerkedést fanfictionökkel kezdte, azután hamar más területre nyargalt. Jelenleg könyves blogot vezet, Cassandra Clare rajongói oldalát, előzeteseket feliratoz, és próbál képben maradni a kedvenc színészei és sorozatai tekintetében is.
    Blogger Comment

4 megjegyzés :

  1. Az a VP táska annyira gyönyörű *-* kár, hogy idén nem lehetett kapni :( pedig már rég fáj rá a fogam :P
    Gail Carriger-ről pont ugyanez a véleményem. A Vp előadáson mi leghátul ültünk barátnőmmel és pont jött be, már ott ránk nézett és úgy vigyorgott nekünk, mintha ismerne, meg intett, én meg lányos zavaromba csak mosolyogni bírtam :P
    aztána dedikáláson még sokkal aranyosabb volt :) eszméletlenül kedves, barátságos nő :) imádom őt <3

    ui.: nem piros pulcsiban voltál? mert a dedikáláson a sorban egy lány és az anyukája állt előttünk, ugyanilyen Alkonyatos táskával :P

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Lehetett kapni idén is olyan táskát. Vagy mire gondolsz, hogy pénzért? Mert mi abban kaptuk a könyveket, igaz, négy könyvet is vettem, szóval lehet, hogy azoknak adtak, akik nagyobb összegért vásároltak.

    Igen, rám is mindig mosolygott, elképesztően kedves volt! :D

    Amúgy a VP-s előadáson én a második sorban ültem, a dedikáláson pedig csak egyedül álltam a sorban, táska nélkül, mert azt leadtam Anyának, hogy ne zavarjon közben, ő pedig megállt kicsit arrébb. Amúgy pedig barackszínű felsőben voltam, kék kardigánban, farmerben és kámeás nyakláncban. :)

    Pussz:
    Deszy

    VálaszTörlés
  3. Akkor az nem te voltál :)

    Igen? én csak 2 könyvet vettem, lehet ezért nem kaptam :(
    amúgy nekem azt írta Gail, hogy Enjoy :)

    Az egyik barátnőmnek, aki nem tudott eljönni kértem egy autogrammot és neki azt írta, hogy: To Fanni Hope you like my book, Gail Carriger


    A Star Wars figurákon én is meglepődtem :D a fehér jelmezes pasi napszemüvegben :D és Darth Vader-rel meg akkor találkoztunk, mikor jött a Mammutba...
    de egyébként nekem a kis vakond jelmezes is nagyon tetszett :)

    VálaszTörlés
  4. A barátnőmébe is azt írta, hogy Enjoy. :) Kíváncsi vagyok, felbukkan-e még valami más. :) Tök jó lenne tudni. :D Lehet, mindjárt meg is kérdezem a VP oldalon. :)

    Amúgy a Kis Vakondot is lefényképeztem, csak őt nem tudtam beilleszteni a szövegbe. :)

    VálaszTörlés