Pápá TV maci!

Sziasztok!

Egy szerintem tragikus hírt hoztam, legalábbis engem nagyon sokkolt. Új TV maci van.

Ez nem vicc, tényleg.

Bár már nem igazán vagyok abban a korosztályban, amelyiket az esti mese érinti, de ettől függetlenül a hír megrázott. A régi TV maci aranyos volt, nem csinált semmi olyat, ami annyira elavult lett volna, hiszen fogat mosott és tévét nézett. A dallam pedig örök klasszikus, amit korosztálytól függetlenül mindenki ismert és szeretett. Így is akkorák mostanában a generációs különbségek, a TV maci is egy volt azon kevés dologból, ami összekötötte a különböző generációkat. Hiszen már ki tudja hány éve minden gyerek ezen (is) nőtt fel!

Ráadásul emlékszem, mekkora poén volt, amikor egy-egy diszkó végén benyomták, mint lefekvős zenét.

Most új TV maci, jobban mondva macik érkeztek. Akik - tessék kapaszkodni - számítógépeznek! Na nem mintha ezzel baj lenne, na de akkor is. És a maci a végén nem fekszik le. Hiszen a modern gyerek éjszakázzon csak, minek az esti mese után rögtön ágyba bújni? Szerintem ráadásul hosszabb is, mint a régi, és a hosszabb idő alatt is képes semmitmondó maradni. A réginek legalább volt némi üzenet: azaz moss fogat, még megnézhetsz egy mesét, aztán irány az ágy. Az új macik csak úgy vannak, és kész. (A feministák mondjuk legalább örülhetnek a kislány macinak.)

Én visszasírom a régit a gyerekek nevében is. :'(

Íme a régi és az új macik:





Oszd meg Google Pluson

A szerző: Deszy

Deszy a bloggerkedést fanfictionökkel kezdte, azután hamar más területre nyargalt. Jelenleg könyves blogot vezet, Cassandra Clare rajongói oldalát, előzeteseket feliratoz, és próbál képben maradni a kedvenc színészei és sorozatai tekintetében is.
    Blogger Comment

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése