Pottermore - Hogyan? - 2. rész

Sziasztok!

Na, akkor folytatnám. Ott hagytuk abba, hogy megvan a pálcánk. :)

Innentől kezdve a dolog megy szépen a maga útján (ne felejtsétek el elolvasni az Ollivenderes részeket, nagyon érdekel infók vannak ott), irány a 9 és 3/4. vágány, aztán a Roxfort.

A következő, ahol újdonság várható (McGalagony történetén kívül), az iskolai beosztás.

Ez szintén egy kérdőív alapján történik, amit ha befejeztél, akkor kapsz egy gratuláló üzenetet a házadtól. A házad (és a pálcád is egyelőre) örökre szól. Tehát nem lehet házat váltani. Jól fontold meg a válaszaid, mert ha olyan házba kerülsz, amit nem szeretsz, akkor sem tudsz váltani. A Pottermore oldalad onnantól kezdve a házad színeit és címerét viseli, és a házadnak gyűjtöd majd a pontokat.



Amint láthatjátok, én Hollóhátas vagyok. :) (Erre is számítottam, úgyhogy nekem bejött.)

A házverseny állását a Great Hall fülre kattintva nézheted meg:



A következő két kihívás, amivel szembe kell (vagyis szembe lehet) nézni, az a bájitalfőzés és illetve a varázslás. Ezeket fenn külön füleken is el lehet érni (Potions és Spells). Bevallom, nekem mindkettő meghaladja a képességeim. Az üstjeimet mindig felrobbantom, a varázslataim meg soha nem sikerülnek. 

Na, akkor először a bájitalfőzésről. Ami nagyon fontos, hogy ezt is, és a varázslást is lehet gyakorolni. Ha élesben csinálod, és esetleg felrobban az üstöd, akkor venned kell másikat, aminek a galleonjaid látják kárát. (És ne feledd, korlátozott számú galleon van. Legalábbis egyelőre.) Pontokat viszont csak az élesben előállított bájitalokkal lehet szerezni. (Erről korábban nem írtam, de az összegyűjtött cuccok, a bájitalok és a varázslópárbajos győzelmek érnek pontokat, amelyek a házkupában számítanak.) Én csak a legegyszerűbb bájitallal próbálkoztam. Az utasításokat kell követni, nem túl bonyolult, de nekem akkor is felrobbant a gyakorlóüstöm, szóval csak óvatosan! És ami még fontos, hogy a bájital készítés a Pottermore oldalon is elég hosszas folyamat. 



A varázslás sem különösképpen bonyolult, de nekem az is beletelt egy kis időbe, míg rájöttem, hogy is kell. A lényeg, hogy betűket kell nyomkodni vagy a billentyűzeten, vagy az egérrel. Csak akkor szabad megnyomni a betűt, ha az adott varázslat adott betűje villog, ha előbb nyomod, vagy később, akkor a varázslat nem sikerült. Erről sajnos nincs képem.

A bölcsek köve kutatása során ha jól emlékszem, meg kell keresni a megfelelő kulcsot a sok közül. 


Ezután meg kell oldani Piton bájitalos feladatát is (ami a filmből sajnos kimaradt), mert csak akkor mehetsz tovább, ha ez sikerül.


Így a képek és az emlékeim alapján nagyjából ezek a lényeges pontok. Ha van még kérdésetek, nyugodtan írjatok! Remélem, addigra nekem is sikerül visszalépnem. :) Nem garantálom, hogy tudni fogom a választ, de igyekszem. :)
Oszd meg Google Pluson

A szerző: Deszy

Deszy a bloggerkedést fanfictionökkel kezdte, azután hamar más területre nyargalt. Jelenleg könyves blogot vezet, Cassandra Clare rajongói oldalát, előzeteseket feliratoz, és próbál képben maradni a kedvenc színészei és sorozatai tekintetében is.
    Blogger Comment

7 megjegyzés :

  1. nekem nem engedi visszajelölni azokat az embereket akiket bejelöltem ://
    mit kéne csinálnom?

    ui.: amúgy meg köszönöm, h leírtad mik várnak még rám és, h miket kéne csinálnom :D
    egyedül nem hiszem h rájöttem volna :) thx

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Hát, elméletileg ha az üzeneteknél nézed (mármint ott kapsz értesítést barátok ügyben), akkor onnan átirányít a Friends oldalra, ott pedig úgy tudod visszaigazolni a kapcsolatot, hogy az Accept-re kattintasz. Akik meg már a barátaid, azok ez alatt fognak megjelenni.

    És amúgy nagyon szívesen, örülök, hogy segíthettem. :)

    Pussz:
    Deszy

    VálaszTörlés
  3. köszönöm a segítséget :D
    és még lenne egy kérdésem
    lehet, h most ultrabénának fogsz nézni meg ilyenek, de SEHOL sem találom a kulcsot, minden oldalon végigmentem vagy 3-szor de nincs meg :/
    nem a fejezeteknél kéne keresnem? :O

    VálaszTörlés
  4. Szia!

    Na, megnéztem. Az Abszol úton, elölről a harmadik ház ablakára kattintani. :) Akkor jársz jó helyen, ha színes fények jönnek az ablakból. :)

    Pussz:
    Deszy

    VálaszTörlés
  5. Szia! Nem tudod, h lehet vagy mikor továbbjutni a második könyvre? Mert az első már kész van, és kíváncsi vagyok a következőre. :D
    Köszi!!

    VálaszTörlés
  6. Szia!

    Sajnos nem. :( Engem is ez érdekelne, mert bétásként már hónapokkal ezelőtt befejeztem az első könyvet, és reméltem, hogy amikor nyílik a Pottermore, tovább lehet lépni. De sajnos nem.
    Viszont amint van infóm, kiírom, ígérem.

    Pussz:
    Deszy

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Bocs, hogy zaklatlak, de most kezdtem a Pottermoren. A könyveket már egy ideje nem vettem a kezembe, de szeretem az ilyen tipusú játékokat. A problémám ott van, hogy még csak tanulom az angolt, és bár értem a szöveget, thanks a felirattal nézett sorozatoknak, meg a googlenak, de egész egyszerűen nem boldogulok. Még el se tudom kezdeni a bájitalfőzést, és fogalmam sincs, hogy mit kéne művelnem.
    Amúgy mardekáros vagyok, a nevem NoxLumos27660, és bár én érzem magam ultrahülyének egy kis segítségek örülnék, mert onnantól már menne.
    Köszönöm!

    VálaszTörlés