Emma Watson a My Week with Marilyn permierjén

Sziasztok!

Én még mindig imádom Emma Watsont, erre a filmjére pedig nem csak miatta vagyok kíváncsi. Marilyn Monroe életéről, fantasztikus szereposztással (pl. A katedrális Jankója xD, és Kenneth Branagh Sir Laurence Olivier szerepében), és ráadásul elég erőteljes pletykák vannak róla a levegőben, hogy Michelle Williams ezzel az alakításával végre megnyeri az Oscar szobrocskát. Szóval én nagyon várom!
Íme néhány kép Emmáról (és Jankóról xD) a premieren! :D






Oszd meg Google Pluson

A szerző: Deszy

Deszy a bloggerkedést fanfictionökkel kezdte, azután hamar más területre nyargalt. Jelenleg könyves blogot vezet, Cassandra Clare rajongói oldalát, előzeteseket feliratoz, és próbál képben maradni a kedvenc színészei és sorozatai tekintetében is.
    Blogger Comment

2 megjegyzés :

  1. Szia!

    Igen, én is, de neve megjegyzéséig még nem jutottam el... xD A Red megmaradt, a többit még memorizálni kell... :)

    VálaszTörlés