A burok - Szereposztás

Sziasztok!

Korábban már beszámoltam róla, hogy Stephenie Meyer másik sorozatának (merthogy annak ellenére, hogy egyelőre csak egy részt írt meg, ez egy sorozat) első részét, A burok címűt is megfilmesítik. Akkor már biztos volt, hogy a női főszerepet Saoirse Ronan szerezte meg, de az még kérdés volt, hogy a szerelmi háromszög másik két tagját, Jared-et és Iant ki alakítja majd. http://deszy-diary.blogspot.com/2011/05/host-burok-szereposztas.html Nos, már nem az...

Melanie Stryder és a Vándor közös szerelmét, Jaredet Max Irons alakítja majd. Őt már ismerhetjük a Dorian Grayből, és láthattuk A lány és a farkas szerelmi háromszögének vesztes feleként. Eddig kb. annyit tudtam róla, hogy jó pasi, de most jöttem rá, hogy ő Jeremy Irons fia!!!! Én már ezért is imádom! :D És bár nem teljesen ilyennek képzeltem Jaredet, szerintem jó lesz. :D








A harmadik főszerepet pedig Jake Abel nyerte el, ő lesz Ian, a kitartó hódító. :) A legtöbben szerintem őt is ismeritek. Az Odaátban a két főhős elveszett öccsét alakította, A negyedik című filmben ő volt a gonosz gimnazista, a Percy Jackson filmben pedig ő volt Hermész fia, Luke. De szerepelt például a Grace klinikában és a Vészhelyzetben is. Sőt, a Melanie-t alakítő Soirse Ronannal is van közös filmje, a Komfortos mennyország.
Egész őszintén, én nagyon nem ilyennek képzeltem őt, de azért bizakodó vagyok. :)




Oszd meg Google Pluson

A szerző: Deszy

Deszy a bloggerkedést fanfictionökkel kezdte, azután hamar más területre nyargalt. Jelenleg könyves blogot vezet, Cassandra Clare rajongói oldalát, előzeteseket feliratoz, és próbál képben maradni a kedvenc színészei és sorozatai tekintetében is.
    Blogger Comment

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése