Joss Whedon, Bosszúállók, miegymás...

Sziasztok!


Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én most Bosszúállók lázban égek. De tényleg. Múlt csütörtökön láttam a filmet, és egyszerűen imádtam. Azóta megnéztem/újranéztem az előzményfilmeket, utánaolvastam egy csomó dolognak, ráadásul a neten is ez folyik a csapból is. És tudjátok mit? Én örülök neki!

Épp ezért úgy döntöttem, és remélem, ennek örülni fogtok, a májust a Marvel univerzumnak és a Bosszúállóknak szenteljük! Na, mit szóltok? No nem kell megijedni, ha titeket ez a téma nem érdekel, rengeteg más poszt is lesz, de ha szeretitek a képregényből készült filmeket, akkor ez a ti hónapotok!

Rengeteg a filmmel kapcsolatos hírt fogok megosztani veletek, videókat, képeket stb.

És a Bosszúállók hónap fő momentuma: minden egyes bosszúállónak szentelünk egy napot! Na, mit szóltok? Nem a képregénybe akarok belemászni, egyrészt mert nem olvastam őket, másrészt mert elég bonyolult dologról beszélünk, harmadrészt pedig ahogy ezt már megtapasztalhattuk, a filmesek elég keményen megváltoztatják a dolgokat.

Viszont lesz minden színésznek egy saját napja, amiben természetesen szerepet kap a szerepe is. :D Tehát lesz külön Chris Hemsowrth, Chris Evans stb. nap. Ami már csak azért is jó, mert ha a Bosszúállók film totál hidegen hagy, a színészek élete és más filmjei akkor is érdekelhetnek. (Arról nem is beszélve, kedves Hunger Games rajongók, hogy Chris Hemsworth ugye Liam Hemsworth (Gale) bátyja, és mellesleg hamarabb volt közös filmje Josh Hutchersonnak, mint az öccsének. Ráadásul előszeretettel nyilatkozgatnak is egymásról. :D) 
Saját napot kaphat még a bosszúállók banda tagjain kívül más filmbéli színész is, szóval stay tuned! :D

Ja, és hogy kivel kezdünk?

HOLNAP ROBERT DOWNEY JR NAP VÁRHATÓ!!! Már gyűjtöm az anyagot. :)

Ja, és hogy ki az a Joss Whedon, akit a címben említek? Hát a Bosszúállók rendezője. Arra gondoltam, egy olyan videóval indítjuk a Marvel maratont, ami róla szól. Szerintem nagyon aranyos videó, és Joss tök szimpatikus. :) (Ja, és a film végén a következő filmjéből is láthattok részleteket, ami engem szintén nagyon érdekel: egy Sok hűhó semmiért feldolgozás.)

Íme:


Oszd meg Google Pluson

A szerző: Deszy

Deszy a bloggerkedést fanfictionökkel kezdte, azután hamar más területre nyargalt. Jelenleg könyves blogot vezet, Cassandra Clare rajongói oldalát, előzeteseket feliratoz, és próbál képben maradni a kedvenc színészei és sorozatai tekintetében is.
    Blogger Comment

2 megjegyzés :

  1. Szia!

    Két szó: Benne vagyok! :D
    Én is nem rég találtam rá a filmre illetve az azt körülvevő mániára. Én nem rég láttam az összes előzményfilmet, de a Bosszúállókat sajnos még nem :/ Ha minden jól megy akkor hétvégén megnézem :)
    Egyébként a karakterek közül Thor és Tony Stark a nagy kedvencem és ez a három film jött be a legjobban. Az Amerika kapitány és Hulk elment egynek, de természetesen attól még kíváncsi vagyok a Bosszúállókra. Főleg, hogy tudom, ki a főgonosz, ráadásul még kedvelem őt is :D
    Jó ötlet ez a Bosszúállók hónap ;)

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Úgy tűnik, nagyon hasonló az ízlésünk, mert én is Thort és Tony Starkot szeretem a legjobban. :) A láz nálam egyébként a Thorral kezdődött, aztán megnéztem az Amerika kapitányt is, az is tetszett. Érdekesség viszont, hogy a Vasembert régen utáltam, mert először a második részt láttam, és nem értettem belőle semmit. De most már imádom! :D

    A Bosszúállókat feltétlen nézd meg, egyszerűen zseniális! :)

    Nagyon örülök, hogy tetszik az ötlet, féltem, hogy mit fogtok szólni hozzá. :) De akkor egy ember már van, akit érdekel a dolog. :)

    Pussz:
    Deszy

    VálaszTörlés