Látogatói csúcs - Titanic hétvége

Sziasztok!

Tegnap látogatói csúcsot döntöttetek! Bizony ám! 804 látogatás volt tegnap, ami egy napra számítva abszolút rekord.

804 látogatás egy nap alatt!!! És mindez egy munkanapon, nem is hétvégén!!!

Remélem, hamarosan elérjük a bűvös ezres határt is. :D Tekintsünk a jövőbe! :D

Addig is köszönöm, hogy látogatjátok az oldalt! :))

És akkor még egy bejelenteni való.

Szombaton, azaz április 14-én lesz annak az évfordulója, hogy a Titanic jéghegynek ütközött, április 15-én hajnalban pedig elsüllyedt. 

Erre való megemlékezésként úgy gondoltam, szombaton Titanic napot tartunk. Titanic filmfeldolgozások, képek és infók a valódi hajóról, vicces videók, érdekességek, egyszóval minden, ami Titanic. De közben annyi mindent sikerült összeszednem, hogy végül úgy döntöttem, két naposra bővül a mi kis emlékezésünk. 

Tehát ne feledjétek! Most hétvégén, április 14-én és 15-én Titanic hétvége!

Addig is nagyon remélem, hogy nem pont a hétvégére fog esni a 100.000. látogatás, mert arra vannak más terveim. :)

Szóval húzzatok bele, hogy még pénteken összejöjjön a 100.000!!! :D Jelenleg 98.820-nál járunk. :D

Pusszantás:
Deszy
Oszd meg Google Pluson

A szerző: Deszy

Deszy a bloggerkedést fanfictionökkel kezdte, azután hamar más területre nyargalt. Jelenleg könyves blogot vezet, Cassandra Clare rajongói oldalát, előzeteseket feliratoz, és próbál képben maradni a kedvenc színészei és sorozatai tekintetében is.
    Blogger Comment

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése