Az öt legenda - Előzetes

Sziasztok!

A Dreamworks egy előzetesét hoztam, méghozzá Az öt legenda című filmhez készültet. A Dreamworks biztos megy. Legújabb animációs filmjük nemcsak regényadaptáció, hanem olyan ismert karaktereket vonultat fel, mint a húsvéti nyuszi, a fogtündér, Télapó, Jack Frost (Fagy Jancsi) és Sandman (szó szerint homokember, ő hozza az álmokat). Nekem elsőre kicsit a Télapu 2-3. jutott eszembe, ott gyülekeznek mind az ilyen szereplők, de ez sokkal jobb annál.

A történet szerint Pitch, egy gonosz szellem az egész világot az uralma alá akarja hajtani, de az öt legendás karakter összefog, hogy ezt megakadályozzák.

A hangoknak olyan ismert színészeket választottak, mint Leonardo DiCaprio, Hugh Jackman, Chris Pine, Jude Law, Isla Fisher és Alec Baldwin. 

A film Magyarországra várhatóan november 22-én érkezik. (Nekem ezzel csak egy gondom van, 15-én jön az Alkonyat, úgyhogy már most spórolhatok a mozijegyekre...) Az imdb szerint Magyarországra csak december 20-án érkezik, egy magyar portálon viszont november 22-t írnak. Szóval ez majd még elválik.

Most pedig következzen a várva várt, zseniális előzetes, egyelőre még angolul és felirat nélkül. De a látvány magáért beszél. :)

Oszd meg Google Pluson

A szerző: Deszy

Deszy a bloggerkedést fanfictionökkel kezdte, azután hamar más területre nyargalt. Jelenleg könyves blogot vezet, Cassandra Clare rajongói oldalát, előzeteseket feliratoz, és próbál képben maradni a kedvenc színészei és sorozatai tekintetében is.
    Blogger Comment

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése