Hunger Games film

Sziasztok!

Nyertem jegyet a Hunger Games - Az éhezők viadala premier előtti vetítésére, ma este 8-ra megyek megnézni. :) Amint hazaérek, nekiülök megírni a beszámolót, szóval: Stay tuned! :D

Pussz:
Deszy
Oszd meg Google Pluson

A szerző: Deszy

Deszy a bloggerkedést fanfictionökkel kezdte, azután hamar más területre nyargalt. Jelenleg könyves blogot vezet, Cassandra Clare rajongói oldalát, előzeteseket feliratoz, és próbál képben maradni a kedvenc színészei és sorozatai tekintetében is.
    Blogger Comment

3 megjegyzés :

  1. Jó szórakozást.!=) Már alig várom hogy én is megnézzem de holnap 13.30 még várnom kell...:P

    VálaszTörlés
  2. Szia! Kövezzetek meg, de nekem kicsit csalódás volt. Igazából még mindig nem tudom hova tenni.

    VálaszTörlés
  3. Hát én...IMÁDTAM.!:D Szerintem annyira jól megcsinálták a bőségszarus részt hogy nem volt olyan durva és még is olyan komoly volt szoval...én nem találok rá szavakat.!:D

    VálaszTörlés