Cora Carmack az ismerősöm Facebookon!

Sziasztok!

Ez nem mai történet, de eddig még nem volt alkalmam megírni, és gondoltam, most a Szakítópróba megjelenésével amúgy is aktuálisabb a téma.

Éppen az előbb említett könyv második részét fejeztem be angolul, és izgatottan olvastam bele a harmadikból kapott részletbe, amikor is a szemem megakadt néhány magyar szón a szövegben! Nem volt nehéz, az András, Tamás, István szavak szinte kiugrottak az angol szavak közül. Elolvastam, és meglepődve jöttem rá, hogy Kelsey, aki a Faking it főszereplője lesz, épp Budapesten bulizik. 

Nagy meglepetésemben és örömömben rögtön írtam is az írónőnek Facebookon, aki legnagyobb megdöbbenésemre nem csak válaszolt, hanem felvett ismerősnek, hátha valamilyen kérdése lesz Magyarországgal kapcsolatban!

Mellesleg azt is elárulta, hogy látta a magyar borítót, és tetszik neki a srác, aki rajta van!


És igen, fogok írni a Faking It-ről is majd az oldalon. :)
Oszd meg Google Pluson

A szerző: Deszy

Deszy a bloggerkedést fanfictionökkel kezdte, azután hamar más területre nyargalt. Jelenleg könyves blogot vezet, Cassandra Clare rajongói oldalát, előzeteseket feliratoz, és próbál képben maradni a kedvenc színészei és sorozatai tekintetében is.
    Blogger Comment

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése