Sorozatajánló - Fallen

Sziasztok!
Nos, akkor jöjjön a következő sorozatajánló.

A sorozat, amit most ajánlani fogok a Fallen - Letaszítva című. Amiket eddig ajánlottam, azok mind "kosztümösek" voltak, gondoltam, most hozok valami mait. :)
A Fallen című sorozat főszereplője a Vámpírnaplók Stefanja, azaz Paul Wesley. Ez a sorozat eredetileg egy film volt, de aztán kibővítették három részessé, így a film tulajdonképpen az első rész. Akkor találtam, amikor épp angyalos/nefilimes korszakomat éltem, a Hush hushnak, az Odaátnak és a Csontvárosnak köszönhetően. :)

A történet főhőse Aaron Corbett, akinek élete a 18. születésnapján örökre megváltozik, mikor megtudja, hogy ő egy Nephilim, vagyis részben ember, részben angyal. Ráadásul az égi erők harcában fontos szerepet jósoltak neki. Hamarosan megmutatkoznak különös, új képességei is, ám ő hallani sem akar az egész angyalosdiról, mikor végre sínen van az élete, szerető családra és csinos barátnőre talált.

Amivel azonban végképp megfogott, az a részek elején a bevezető, főleg arra a verzióra gondolok, amit Paul Wesley olvas fel, mert szeretem a hangját és a kiejtését. :P 
IMDb link: http://www.imdb.com/title/tt0838800/
Port.hu link: http://www.port.hu/fallen_-_letaszitva_fallen/pls/fi/films.film_page?i_film_id=111395&i_where=1
Nos, szerencsénkre a teljes sorozat felkerült Youtube-ra, magyarul és angolul is. De mindenkinek ajánlom, hogy angolul is megnézze, akár felirattal, mert szerintem sokkal jobb, mint a szinkronos verzió. 

Előzetes/Bevezető szöveg (Angol):




1. rész előzetes az AXN-ről (Magyar):



2. rész AXN előzetese (Magyar)



3. rész előzetese az AXN-ről (Magyar)



Ahogy mondtam, a film fenn van a Youtube-on. Íme az első rész első darabja magyarul, a többit a Youtube kidobja ajánlásba. :D Haladjatok szépen sorban! :)




1. rész első darabja angolul, a folytatásokat a Youtube megint csak kidobja. :)




És ha valakinek tetszett, akkor ajánlani tudom a könyveket is, amikből készült. Én nem olvastam őket, de biztos vagyok benne, hogy nagyon jók. Bővebb információt a könyvsorozatról itt találtok: http://en.wikipedia.org/wiki/The_Fallen_%28novels%29

Jó filmnézést nektek! ;)
Oszd meg Google Pluson

A szerző: Deszy

Deszy a bloggerkedést fanfictionökkel kezdte, azután hamar más területre nyargalt. Jelenleg könyves blogot vezet, Cassandra Clare rajongói oldalát, előzeteseket feliratoz, és próbál képben maradni a kedvenc színészei és sorozatai tekintetében is.
    Blogger Comment

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése