Jamie és Lily már Torontóban vannak!

Sziasztok!

Ugyan a Csontváros film forgatása csak egy hónap múlva kezdődik, Jamie Campbell Bower és Lily Collins, azaz Jace és Clary már Torontóban vannak. :) (Ahol ugye a filmet forgatják. :D)








Részemről én jobban örülnék, ha kettejükről készült volna kép, de így is jó. :D
Oszd meg Google Pluson

A szerző: Deszy

Deszy a bloggerkedést fanfictionökkel kezdte, azután hamar más területre nyargalt. Jelenleg könyves blogot vezet, Cassandra Clare rajongói oldalát, előzeteseket feliratoz, és próbál képben maradni a kedvenc színészei és sorozatai tekintetében is.
    Blogger Comment

2 megjegyzés :

  1. Hát igen én is örülnék egy közös képnek de ami késik az nem múlik!
    Tényleg igaz hogy Jamie egyre Jace-esebben néz ki.
    Eljutottam arra a pontra,ahol már örülök mint majom a farkának hogy őt választották :)
    És a tetkói *-*
    Imádom!
    Piszi:Regi

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Bizony, a mi Jace-ünk. *_* Amúgy azon gondolkoztam, hogy lehet, hogy ezért írta Cassie múltkor, hogy hamarosan lesz róluk kép. (Vagyis ezt így konkrétan nem írta, de utalt rá.) Mert tudta, hogy ők hamarabb mennek Torontóba. :)
    Ami a tetkóit illeti... Én AZT a tetkót várom, amit beígért. A TMI tetkót. :D
    Remélem, egy rúna lesz, és én a rettenthetetlen rúnának örülnék a legjobban. :P

    Pussz:
    Deszy

    VálaszTörlés