Pottermore: Titkok kamrája

Sziasztok!

A hírek szerint ma nyitott a Titkok kamrája kötet a Pottermore oldalon, de egyelőre még csak a Mardekár tagjai kezdhették el, hiszen ők nyerték a házkupát. A többi ház 24 óra múlva követheti őket, azaz ha minden igaz, holnap-holnapután már mi is nekivághatunk. (Én Hollóhátas vagyok. :D)

Bár állítólag egyelőre még csak az első 4 fejezet volt nyitva. :D

Amint pontosabban tudok, írok! Stay tuned! ;)
Oszd meg Google Pluson

A szerző: Deszy

Deszy a bloggerkedést fanfictionökkel kezdte, azután hamar más területre nyargalt. Jelenleg könyves blogot vezet, Cassandra Clare rajongói oldalát, előzeteseket feliratoz, és próbál képben maradni a kedvenc színészei és sorozatai tekintetében is.
    Blogger Comment

1 megjegyzés :

  1. én csak pár napja regeltem pottermore-on,a mardekárba kerültem, szóval nem kellett sokat várnom a folytatást :D

    VálaszTörlés