o.O 50.000!!!!! o.O

Sziasztok!


Most vettem észre, hogy ma átléptük az 50.000 látogatást!!!! Ez hihetetlen!!!



Amikor létrehoztam ezt a blogot, álmodni sem mertem ilyen magas számról... Már azt is csodának tartottam volna, ha néhányan ellátogattok. Most pedig... 50.000!!!!



Még emlékszem, amikor elértük az 5000-et, már azon is csodálkoztam. Aztán a 10.000-nél majd kibújtam a bőrömből! És most 50.000!!!!
Nagyon szépen köszönöm nektek, hogy ilyen kitartóan látogatjátok az oldalt akkor is, amikor éppen elfoglaltabb vagyok, vagy épp hírek híján van pár nap szünet! De miattatok mindig újra visszatérek, és alig várom, hogy frissíthessek nektek!
Szóval nagyon szépen köszönöm a sok látogatást, hozzászólást, biztatást, értékelést, tényleg nagyon jól esik! A taps nektek szól!

Oszd meg Google Pluson

A szerző: Deszy

Deszy a bloggerkedést fanfictionökkel kezdte, azután hamar más területre nyargalt. Jelenleg könyves blogot vezet, Cassandra Clare rajongói oldalát, előzeteseket feliratoz, és próbál képben maradni a kedvenc színészei és sorozatai tekintetében is.
    Blogger Comment

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése