Bruno Mars a BD soundtracken

Sziasztok!

A legújabb hírek szerint, már 100%, hogy Bruno Mars egy számmal rajta lesz a Breaking Dawn filmzenés CD-jén, azaz hallhatunk egy külön a filmhez íródott Bruno Mars számot a filmben!!!!

Én nagyon szeretem Bruno Mars számait, szóval nagyon kíváncsi vagyok már!

A számot szept. 27-től lehet majd letölteni iTune-ról, és remélem, suttyomban felkerül majd youtube-ra is. :D A teljes soundtrackre pedig november 8-ig várni kell. :(

Illetve remélem, hogy annak ellenére, hogy egy ilyen nagy név rajta van a listán, a régieket sem felejtik el. Mondhatnám, Muse-t akarok!!!! :D

Néhány szó, amit Bruno mondott ezzel kapcsolatban:

- Hogy Team Jacob vagy Team Edward pólót hordok? Tudjátok mit? Egész nap Team Bella!

- Miután láttam a filmet, azt gondoltam tökéletes illik hozzá - mondta az It Will Rain című számról.

- Az It Will Rain velem és egy gitárral kezdődött, aztán csak ott volt a fejemben ez a dallam, és akkor lett kész, miután láttam a filmet.

Arról is beszélt, hogy még nem tudja pontosan, a film melyik részén lesz hallható a dal, de reméli, hogy egy jó jelenet alatt lesz majd hallható.

És akkor végül egy YouTube videó, amin elméletileg a szám egy kis része hallható.

Oszd meg Google Pluson

A szerző: Deszy

Deszy a bloggerkedést fanfictionökkel kezdte, azután hamar más területre nyargalt. Jelenleg könyves blogot vezet, Cassandra Clare rajongói oldalát, előzeteseket feliratoz, és próbál képben maradni a kedvenc színészei és sorozatai tekintetében is.
    Blogger Comment

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése