Thor 2.

Sziasztok!

Nem tudom, hogy ki mennyire szerette vagy nem szerette a Thor című filmet, de én imádtam! Valószínűleg egyrészt a romantikus lelkem miatt, aztán ott van az is, hogy ez az első (vagyis lehet, hogy a második) film, amit IMAX 3D-ben néztem, és ugye ott van az, hogy rendkívül jó alapot biztosít ahhoz, hogy mélyebben beleássuk magunkat a germán mitológia világába. És nekem az is nagyon tetszett, ahogyan összemosták a mitológiát a tudománnyal. Illetve mondjuk megjegyezném, hogy egy-két kivételtől eltekintve szeretem a képregényből készült filmeket, szóval...

Ha esetleg valaki még nem látta a filmet:




Nem lövöm le a film végét, de annyit elárulok, hogy én vagy ezerszer megnéztem, és imádtam! Bár azt is el kell ismernem, hogy folytatásért kiáltott a dolog, és csak remélni mertem, hogy elkészült a Thor 2. az eredeti szereposztással.

Most pedig érkezett a nagy bejelentés. Azt már tudtuk, hogy lesz Thor 2., és azt is, hogy Chris Hemsworth elvállalta Thor szerepét harmadszorra is (hiszen közben A bosszúállókban is fontos szerepet kap Thor), de most már biztos, hogy idézem "visszatérnek az eredeti szereplők". Natalie Portman visszatér Jane-ként (tőle féltem a legjobban, hogy elvállalja-e), ismét Stellan Skarsgard lesz Dr. Selvig, és még Darcy is visszatér. 

A film új rendezőt kapott. Bár én imádom, és ez esetben is imádtam Kenneth Branagh-t, a második részt már nem ő, hanem Alan Taylor jegyzi majd, ami biztató, hiszen ő dirigálja példuál a Trónok harcát is.

A Thor második része várhatóan 2013-ban novemberében érkezik, szóval várakozásra fel! ;) (Jövőre rengeteg jó filmet várok már, szóval előre kezdhetek spórolni a mozira. xD)
Oszd meg Google Pluson

A szerző: Deszy

Deszy a bloggerkedést fanfictionökkel kezdte, azután hamar más területre nyargalt. Jelenleg könyves blogot vezet, Cassandra Clare rajongói oldalát, előzeteseket feliratoz, és próbál képben maradni a kedvenc színészei és sorozatai tekintetében is.
    Blogger Comment

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése