Csökkentsd a várólistád!

Sziasztok!

A moly.hu-n indult egy kezdeményezés, ami a Csökkentsd a várólistád! nevet viseli. A lényege a következő: "Válassz ki 12 (+12 opcionális) könyvet, amit már több mint fél éve szeretnél elolvasni és olvasd el őket jövőre!" http://moly.hu/kihivasok/csokkentsd-a-varolistadat-2012

Nos, bár nem veszek részt benne, nagyon jó ötletnek tartom, és én is elkészítettem a magam listáját. Gondoltam, megosztom veletek is. Íme:

1. Szabó Magda: Abigél
2. Elizabeth Gaskell: Észak és dél
3. Ken Follett: A katedrális
4. Oscar Wilde: Dorian Gray arcképe
5. J.R.R. Tolkien: A gyűrűk ura
6. Jane Austen: A mansfieldi kastély
7. Jane Austen: Emma
8. Joan Aiken: Lady Catherine nyakéke
9. Guy de Maupassant: A szépfiú
10. Daphne de Maurier: A Manderley-ház asszonya
11. Charles Darwin: A fajok eredete
12. Stephen Hawking: Az idő rövid története
+1: Stendhal: A castrói apátasszony


Nem könnyű lista, direkt nem olyanokat írtam, amit úgyis mindenképp el fogok olvasni, pl. Mechanikus angyal vagy Inheritance. Ezek klasszikusok, és legtöbbjük elolvasását már akár évek óta tervezem, de a megvalósításig még nem jutottam el. Talán majd idén! :)
Oszd meg Google Pluson

A szerző: Deszy

Deszy a bloggerkedést fanfictionökkel kezdte, azután hamar más területre nyargalt. Jelenleg könyves blogot vezet, Cassandra Clare rajongói oldalát, előzeteseket feliratoz, és próbál képben maradni a kedvenc színészei és sorozatai tekintetében is.
    Blogger Comment

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése